n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מתן בן ה 15 מראשון לציון נפטר – אימו יוצאת במפעל הנצחה

מתן בן ה 15 מראשון לציון נפטר – אימו יוצאת במפעל הנצחה

לפני שנתיים נפטר מתן ממחלת האפילפסיה יום אחרי חג פורים, אימו אפרת יצאה השנה בפרויקט מיוחד להנצחתו ומבטיחה כי תשמח ילדים בבתי חולים בחג פורים, כעת היא קוראת לתושבי ראשון לציון להצטרף

אפרת ומתן ז"ל, צילום פרטי
אפרת ומתן ז"ל, צילום פרטי

"לילה לפני שנפטר הוא אמר לי כמה הוא אוהב אותי וכמה אני אמא נהדרת, ואיך אני מתפקדת כמו אמא וא בא יחד, אח"כ הוא התקשר לסבתא שלו ונפרד במילות אהבה גם ממנה, יום אחרי חופשת פורים הוא פשוט לא התעורר" כך מספרת בכאב אפרת ללזר אימו של מתן ז"ל שנפטר לפני שנתיים יום אחרי חג פורים ממחלת האפילפסיה.
ללזר, אם יחדנית לארבע ילדים שהתאלמנה לפני כ-8 שנים. החליטה השנה לאחר שאספה כוחות, להנציח את בנה מתן בחלוקת משלוחי מנות במחלקות ילדים בבתי החולים בכל הארץ " זה יהיה מפעל החיים שלי להנצחת מתן" היא אומרת " הוא היה ילד שאהב את החיים, אהב את המשפחה, למד טבחות באורט צריפין, אהב לשמח את האנשים, ילד של חיוך ואהבה. קופצני וחייכן, תמיד רצה לתת מעצמו, תמיד שם אותי לפניו, אבא שלו נפטר כשהוא היה בן 9 והוא בעצם תמיד רצה לעזור מהדאגה ומהאהבה שלו למשפחה , זה התפקיד שרצה לקחת על עצמו, שכשאחותו היתה בת 40 יום אביו נפטר והוא היה רוצה לקום איתי בלילה להאכיל אותה, הוא דאג לי כל הזמן, זה רק מראה על גדולה של ילד.
שנה לאחר מות אביו של מתן, התגלתה אצלו לראשונה מחלת האפילפסיה בגיל 10 שממנה גם נפטר. אימו הגיעה להעיר אותו בבוקר, לפגישת הזום של בית הספר, אבל מתן לא התעורר " זה היה רגע שאי אפשר לתאר, כאב שלא ניתן להסביר".
כעת יוצאת אפרת להנצחה את בנה, לשמח ילדים בבתי חולים. היא פתחה ביט לתרומות ואספה עד כה כ-5000 שקלים,ו- 100 משלוחי מנות. היעד שלה הוא להגיע לפחות ל -400 משלוחי מנות.
" כשמגיע הזמן לעשות מעשי צדקה והנצחה, דברים פשוט קורים, אין לי ספק שזה הזמן, כל תרומה תתקבל בברכה, וכל זה להנצחת בני מתן "
לתרומות: https://www.bitpay.co.il/app/share-info?i=220451037021_19aOHVyX

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות