n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יו"ר ש"ס בראשון לציון במתקפה פוגענית וחריפה נגד ראש העירייה

יו"ר ש"ס בראשון לציון במתקפה פוגענית וחריפה נגד ראש העירייה

במכתב חריף השתמש הרב אריה כהן חבר מועצת העיר במילים קשות וחריפות נגד ראש העיר רז קינסטליך שהגיב על הדברים: "ראשית אני ממליץ לחבר המועצה כהן ללמוד את החוק וגם רצוי שיגיע מעת לעת כנבחר ציבור לישיבות הללו ולא רק שישלח שאילתות פופוליסטיות בתקשורת ואז גם יקבל מענה."

הרב אריה כהן וראש העיר קינסטליך
הרב אריה כהן וראש העיר קינסטליך

 

חבר המועצה הרב אריה כהן מטעם סיעת ש"ס עולה למתקפה נוספת נגד ראש העיר רז קינסטליך ומכנה אותו " ילד צעצוע" לאחר ששלח לטענתו 4 שאילתות לזכות עיון לפני מספר חודשים ולטענתו אינו מקבל שום התייחסות מהעירייה.

" לא היה תקדים כזה בראשון לציון שחבר מועצה שולח שאילתא או זכות עיון ולא מקבל תשובה תוך שלושה ימים" הוא אומר לגל גפן ראשון לציון.

במכתב ששלח בשבוע שעבר למבקרת העירייה כתב הרב אריה כהן כי ההתנהלות של ראש העיר אינה חוקית " בתאריך10.10.21 שלחתי בקשה לזכות עיון לפי סעיף 140א', כמו כן שלחתי שאילתות נוספות ולצערי הילד צעצוע שיושב בשקר וברמיאה בקומה 5 בבניין העירייה והורס את העיר לא מוצא לנכון לענות לי… אני מניח כי זה נובע מגסות רוח וגאווה סרוחה מצידו" כתב הרב אריה כהן.

הרב אריה, על מה המהומה?

העובדה היא שחברי המועצה ולא דווקא אני, גם חברי אופוזיציה למינהם מבקשים זכות עיון ולא מקבלים תשובה, מראה על התנהלות לא תקינה שמי שמנהל את העיר הזו הוא ילד קטן שלא יודע לנהל, עושה נזק בלתי הפיך, העיר הולכת ומדרדרת, לא להתייחס לחברי מועצה על פי חוק זה דבר תמוהה, פשוט כואב לי הלב לראות מה שקורה לעיר

האם זה לא מכבד לקרוא לראש העיר ילד צעצוע?

לחלוטין לא, זו לא קללה, זה תיאור עובדה, אין לו מושג בניהול, אני לא שונא אותו, הייתי חבר טוב שלו, זה פשוט גדול עליו ניהול העיר, שילך הביתה, גם עם ניצן ודוב צור היו לי מחלוקות והיו בהם מגרעות אבל ידעו את החוקים והכללים, הוא בעיני ילד צעצוע שלא יודע לנהל כלום.

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: עפ״י החוק, לראש העירייה ישנה הזכות להשיב לשאילתות של חברי מועצה, בזמן של עד 3 ישיבות מועצה ובהינתן שחבר המועצה נמצא בהן, אחרת אין חובה לעסוק בהן.

ראשית אנו ממליצים לחבר המועצה כהן, ללמוד את החוק לפני שטוען שעוברים עליו ובנוסף, רצוי שיגיע מעת לעת כנבחר ציבור לישיבות הללו ולא רק שישלח שאילתות פופוליסטיות בתקשורת – אז גם יקבל מענה.

לגופה של טענה – השאילתות שהגיש חבר המועצה כהן נענו משכבר, למעט 2 שאילתות שהוגשו בתחילת החודש ויש עוד מרווח תגובה סביר למענה עליהן, כך שלא מובן על מה מלין חבר המועצה כלל.

 

 

מכתב ששלח הרב אריה כהן למבקרת העירייה- פרטי
מכתב ששלח הרב אריה כהן למבקרת העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות