n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הצעה לסדר: הטבות מרגשות למצעי נישואין בחוף הים בראשון לציון

הצעה לסדר: הטבות מרגשות למצעי נישואין בחוף הים בראשון לציון

עם פתיחת עונת החתונות מציע המשנה לראש העירי אסף דעבול שעריכת הטקסים תהיה בתיאום עם מינהלת חוף הים (ללא עלות), שהמשתתפים יוכלו לשכור ציוד (בעלות סמלית) ושהעירייה תעניק שי לזוגות . אסף דעבול: זה מהלך שיזכה אותנו ביחסי ציבור מצוינים וייטיב עם תושבי העיר.

הצעה
צילום freepik

חשבתם להציע נישואים בחוף הים על רקע השקיעה? אז יש לנו בשורה משמחת עבורכם: המשנה לראש העיר אסף דעבול מציע כי עריכת הטקס תעשה בתיאום עם מינהלת חוף הים, שהמשתתפים יוכלו לשכור ציוד בעלות סמלית ושהזוג אף יקבל שי מהעירייה. "נוכל לזכות ביחסי ציבור מצוינים והדבר יועיל לשיפור תדמית העיר", מבהיר דעבול.

כמעט מדי ערב ניתן לצפות בהצעות נישואים בחוף הים של ראשון לציון. לרוב, החוף מקושט בבלונים, נרות, תאורה צבעונית, שטיחים אדומים, זרי פרחים ועוד ועשרות מהנוכחים בחוף מריעים לזוגות הנרגשים.

כעת, עם פתיחת עונת החתונות מעלה אסף דעבול הצעה לסדר שאמורה להסדיר את עריכת הטקסים.

"בחוף ימה של העיר מתקיימים טקסי הצעות נישואים כמעט מדי שבוע ואף יצא לי לחזות באירוע מרגש כזה לא מכבר", כתב דעבול בהצעה לסדר. "אני סבור שהאירועים הללו יכולים לעשות יחסי ציבור מצוינים לעיר אם נאפשר לקיימים, בחינם ללא כל עלות, בהסדרה מול מינהלת חוף הים".

דעבול מבקש להסדיר את עריכת הטקסים בחוף הים. "כיום, הצעות הנישואים מתקיימות בחוף הים באופן שאינו מוסדר, כך שכל אחד ואחת יכולים להגיע לחוף, להציב תפאורה, תאורה וכו' ולקיים את הטקס. לצערי, לא פעם מותירים משתתפי הטקס אשפה מאחוריהם.

אני מציע לקבוע נוהל לפיו ניתן לקיים את טקסי הצעות הנישואים בתיאום מראש, ללא עלות. העירייה תוכל להציע השכרת ציוד כגון שולחנות, כסאות או תאורה בעלות סמלית.

בנוסף, ניתן לשקול הענקת שי סמלי לזוגות".

לטענת דעבול, קיום האירועים באופן מוסדר בחוף הים, תוך שהמשתתפים מעלים את תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות, יתרמו ליחסי ציבור לעיר ולשיפור תדמיתה.

"העיר תוכל לזכות ביחסי ציבור מצוינים (ככל שהזוגות ישתפו את התמונות ברשתות החברתיות והעירייה תוכל לקדם את ההליך ולפרגן לזוגות בפייסבוק, באינסטגרם וכו')".

  • אסף, חשבת כבר איזה שי ניתן לחלק לזוגות?

"יש כמה אפשרויות: להעניק כרטיסים למופע או הצגה בהיכל התרבות או לחילופין לתת להם הנחה ברכישת מנוי. כשזה יקרה, ראש העירייה וסגניו יוכלו מדי פעם להפתיע את הזוגות באירוע, לברך אותם ולהעניק להם את השי, אני מקווה שההצעה לסדר תאושר ושנרוץ עם ההצעה קדימה"

אסף דעבול. צילום: פרטי
אסף דעבול. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות