n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חזקים מתמיד: איחוד היסטורי בציבור הדתי חרדי בראשון לציון

חזקים מתמיד: איחוד היסטורי בציבור הדתי חרדי בראשון לציון

עכשיו זה סופי: לאחר 25 שנה בראשון לציון, פורש הרב אריה כהן מהנהגת ש"ס בעיר ומעביר את שרביט ההנהגה לדור הבא.
הכירו את הצוות החדש בניהו יום טוב וטל נאור שהובילו לאיחוד דתי היסטורי בעיר עם אוהד אוזן יו"ר סרוגים.
יחד, על פי הנתונים מן השטח, הם מצפים לשלש את כוחה של הסיעה הדתית המאוחדת ל 3 מנדטים לפחות ואף מייחלים לאיחוד גדול יותר בציבור הדתי חרדי בעיר.

איחוד
רגע הסטורי לציבור דתי חרדי בעיר: מימין טל נאור, בניהו יום טוב ואוהד אוזן

משהו חדש מתחיל בהנהגת ש"ס בראשון לציון

שינויים היסטוריים בתנועת ש"ס בראשון לציון: לאחר חצי יובל של עשייה, פורש יו"ר ש"ס המיתולוגי הרב אריה כהן מחברותו במועצת העיר ומראשות התנועה בראשון לציון.

לגל גפן נודע שבחודשים האחרונים הנהגת ש"ס הארצית, רבנים מקומיים ובכירים בעירייה הפעילו לחצים על בניהו יום טוב למלא את מקומו ולרוץ בראשות הרשימה למועצת העיר אך בניהו שקיבל הצעות כאלה בעבר סירב להתמודד וביקש במקום זאת להוביל למהלך של אחדות בין כל הנציגים והקהילות בעיר.

בניהו שמוכר בעיר כמי שפעל בעשור האחרון להקמת פרוייקטים רבים כמו מרכז קהילה מעגלים, מרכז הנוער החרדי במערב, פרוייקט נוח"ם, מועדוני הנוער של תנועת אור ישראלי, תנועת התחברות ופרוייקטים חינוכיים מגוונים דרך הרשות למניעת אלימות סמים ואלכוהול מוכר גם בזירה הארצית כיועץ אסטרטגי שליווה פוליטיקאים, שרים ומשרדי ממשלה ואף ניהל קמפיינים ברמה הארצית והמונציפאלית.

ולכן היה אך טבעי שיו"ר ש"ס אריה דרעי שעבד עם בניהו ומכיר אותו באופן אישי ימנה אותו מיד למחליפו של הרב כהן בראשות התנועה בראשון לציון.

בניהו
יו"ר ש"ס הנכנס בניהו יום טוב

לאחר פגישה עם מנכ"ל ש"ס השר חיים ביטון הסכים בניהו לקבל את המינוי של יו"ר התנועה בראשון לציון תוך שהוא מבקש לוותר על מקומו במועצת העיר לטובת מהלך של אחדות עם כלל הסיעות והנציגים בעיר.

לאחר בדיקה מעמיקה של הנתונים המספריים בשטח וכצעד ראשון של בניית מהלך האחדות הוחלט להעמיד בראש הרשימה את טל נאור, ראש מנהלת שירות לתושב וחבר הנהלת המתנ"ס ברמת אליהו, טל ניהל פרוייקטים לנוער בסיכון ואף מכהן כחבר בוועדה העירונית לצרכים מיוחדים וועדת איגום משאבים ברמת אליהו.

טל שרץ בבחירות הקודמות ברשימה עצמאית הביא להישג מרשים של 2500 קולות, ומאז ומתמיד היה פעיל במטה ש"ס ופעל כראש אזור בבחירות הארציות.

החיבור של טל נאור לש"ס זוכה לתגובות נלהבות מהשטח, ופעילים חברתיים רבים מאזור רמת אליהו
והמערב הצטרפו והכריזו לראשונה על תמיכה בתנועת שס בבחירות הקרובות.

טל נאור
טל נאור ברישמת ש"ס ומחליפו של הרב אריה כהן

החיבור הנוסף שעשו בש"ס הוא עם סיעת סרוגים בראשות אוהד אוזן.
אוזן שכיהן לפני כעשור כיו"ר הנהגת ההורים העירונית ולאחר מכן כחבר מועצת העיר ראשל"צ, התמודד בבחירות האחרונות למועצה ברשימת סרוגים והביא לתוצאה מרשימה בפני עצמה של 1290 קולות.
בשנים האחרונות אוזן היה מועמד מטעם רשימת ימינה והבית היהודי לכנסת ומביא איתו היום לאיחוד גם את תמיכת הציבור הדתי לאומי בעיר, את תמיכת השרה לשעבר איילת שקד וחברי כנסת נוספים בימין.

אוהד אוזן
אוהד אוזן מנהיג הציבור הממלכתי דתי בעיר

בשבועות האחרונים מקיימים בהנהגת ש"ס בראשון לציון מגעים גם עם חבר המועצה שמואל ג'מיל ועם פעילים חברתיים מוכרים נוספים לקראת גיבוש הרשימה הסופית ומבטיחים להביא נבחרת מנצחת של נציגים צעירים ונמרצים מכל הזרמים והקהילות על מנת לייצר חזית דתית חברתית מנצחת.

"לציבור הדתי והחרדי בראשון לציון אין את הפרבילגיה להתפצל" מוסרים מהנהגת שס "הציבור שבע ממחלוקות ולאחר 25 שנה נוצרה לנו הזדמנות היסטורית לרוץ ביחד ולהביא הישגים משמעותיים עבור הציבור התורני בעיר, זכינו לאחד את הציבור החרדי, הדתי לאומי והמסורתי תחת קורת גג אחת, כאיש אחד בלב אחד ואנו קוראים לחבר המועצה שמואל ג'מיל להצטרף לאחדות ולקחת חלק בהנהגת התנועה המאוחדת".

איחוד 2

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. יוסי יוספי

    פחחחח שס רקובה מבפנים ואוהד אוזן לא מייצג את הציבור הדתי בעיר

  2. טל נאור ממש לא מתאים ! הוא רך מידיי ולא לוחמני ! הוא מתאים בתור אברך ולא פוליטיקה ! לא הטביע את חותמו בשום דבר , נהפוך הוא , כל דבר שהתבקש נתקל במחסומים קלים שלא יכל לעבור אותם ! כל כך מאכזב שלא נבחר מועמד רציני שמבין ונושם פוליטיקה ונכון לקרבות, , בחור עם שיניים ומרפקים מה שאל ממש לא שם !! גם בניהו לא מתאים , עיסוקו הנוכחי מאוד מתאים לו .
    אולי כדאי לפנות להנהגת ש"ס הארצית ולהעמיד מועמד ראוי בעיר שהולכת להיות הרביעית/שלישית בגודלה בעוד שהציבור הדתי ממש מקופח ומר נאור ומר בניהו לא חתומים על שום מהלך לטובת הציבור הזה !!

  3. ללא שמואל ג'מיל ברשימה , זה לא יחשב אחדות !!!

  4. עוד עיר עם נטיות אובדניות.
    היתה לנו מדינה יפה
    לא השכלנו להגן עליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות