n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / המשלוש הרומנטי באח הגדול שמעסיק את ראשון לציון

המשלוש הרומנטי באח הגדול שמעסיק את ראשון לציון

אליאב טעטי דמות בולטת בין משתתפי האח הגדול מראשון לציון במשולש רומנטי עם בר ונטלי האקסית שלו, אופק לוי גם הוא מראשון לציון בתסבוכת רגשית עם נטלי, האקסית של אליאב, ראשון לציון עושה את העונה בבית האח הגדול.

האח הגדול צילום רשת 13
צילום: רשת 13

בתחילת החודש החלה עונה נוספת וסוחפת של ה"אח הגדול". ראשון לציון זכתה בשני מתמודדים תוצרת העיר, אליאב טעטי ( 32) ואופק לוי ( 21) כאשר שניהם נמצאים בתסבוכת רומנטית.

אליאב שהעיד על עצמו כשובר לבבות מצא מהר מאוד את האקסית שלו נטלי בתוך הבית, אותה אקסית שהעיד שהיא יחידה שעשתה לו משהו בלב ואפילו יצא במונולוג בחדר האח על כך שהוא מצטער שפגע בה תוך כדי דמעות.

אבל כשובר לבבות עוד לפני שנכנסה טליה הוא כבר מצא את בר בתוך הבית שהזכירה לו את האקסית טליה והיחסים החלו להתחמם.

בטלנובלה כמו באח הגדול שום דבר לא עובר בשקט והשבוע ראינו ריב סוער בן אליאב לבר בעוד הוא אמר שהוא מרגיש איתה כמו זוג נשוי 10 שנים ובר בתגובה כינתה אותו "אידיוט" ואחר כך בתיווך של ריאווה בנסט, בניסיון לסולחה, שלא עלתה יפה, אמר אליאב לבר שהוא נאטם ועדיף שהיחסים בנהם יישארו אפלטונים בלבד, לבנתיים הוא דיבר עם טליה האקסית שלו והחמיא לה שהיא יפה בלי איפור, בר התהלכה באותו הזמן כמו לביאה בכלוב כשראתה שהשניים מתקרבים ובסוף יום הצליחה לגרום לאליאב לדבר איתה . השניים התפייסו ומאז הספיקו להתנשק כשאליאב לקח זאת צעד קדימה וביקש ממנה שישנו יחד במיטה.

האח הגדול
תמונות סטילס האח הגדול – קרדיט צילום רן יחזקאל. אופק לוי ואליאב טעטי

 

משלוש רומנטי אמרנו?

אבל התסבוכת ממשיכה כאשר אופק, המתמודד הנוסף תוצרת ראשון לציון מתחיל לפתח רגשות לטליה, האקסית של אליאב ומנסה להתקרב אליה בכל דרך אפשרית, אבל הלב של טליה לא נמצא אצל אופק, יותר אצל אליאב.

לחבריה לבית האח הגדול סיפרה טליה כמה אבא שלה אהב את אליאב ואפילו רצה שהם התחתנו.

אליאב צובר לא מעט מעריצים ונבחר בתוכנית האחרונה ששודרה ביום ראשון כדייר אהוב בבית, גם אופק נבחר לדייר אהוב, טליה נבחרה כפחות אהובה וגם בר, לאן יוביל המשלוש הרומנטי? מה יהיה עם טליה ואופק? והאם אליאב יהיה הזוכה הגדול של העונה? עוד מוקדם לומר, מה שכן צפויות לנו לא מעט הפתעות, כי ככה זה בחיים וככה זה במשלוש רומנטי, הדרמה לא נגמרת לעולם. גל גפן ממשיך לעקוב ולעדכן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 10.40.04_1e1996b3

ערב פסח תשפ"ד 2024: ראשון לציון ממשיכה לצמוח ולגדול

תפריט נגישות