n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ההרוג מתאונת הדרכים בראשון לציון השאיר 7 ילדים, חבריו מגייסים תרומות

ההרוג מתאונת הדרכים בראשון לציון השאיר 7 ילדים, חבריו מגייסים תרומות

אלון כהן ז"ל בן -48, אב לשבעה משיכון המזרח, נהרג בתאונת אופנוע מחרידה אתמול . חבריו: המצב הכלכלי של המשפחה לא פשוט, הוא הותיר שבעה יתומים, בהם תינוקת בת שלושה שבועות, כל תרומה תתקבל בברכה.

אלון כהן ז"ל- צילום פרטי
אלון כהן ז"ל- צילום פרטי

 

"אלון היה המפרנס העיקרי במשפחה, המחשבה שהותיר 7 ילדים יתומים, בהם תינוקת בת שלושה שבועות, קורעת את הלב, מצבה הכלכלי של המשפחה ממש לא קל., כל תרומה תתקבל בברכה", כך אמר היום בכאב חבר של אלון כהן ז"ל, שנהרג אתמול בתאונת דרכים מחרידה.

כהן, שהיה הבעלים של מזנון "חביבה" שבאזור התעשייה המערבי בראשון לציון, סיים אתמול את עבודתו ונסע לכיוון ביתו. סמוך לשעה 17:00 בכביש 20 בקרבת מחלף משה דיין הוא איבד שליטה על האופנוע, ככל הנראה בשל מכשול, נפגע אנושות וצוותים של מד"א קבעו את מותו.

אתמול בשעת לילה מאוחרת הוא נקבר בבית העלמין בגני אסתר ורבים ממכריו הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.

כהן ז"ל היה דמות מוכרת בעיר. הוא התגורר בשיכון המזרח, היה איש של חסד והנתינה הייתה חלק גדול מחייו. מכריו סיפרו כי היה ממקימי בית המדרש "שי למורא" בשיכון המזרח ששייך לקהילת ברסלב, פעיל בבית הכנסת וכי נהג לסייע למשפחות נזקקות ועשה חסדים. "הוא היה אדם אהוב על הבריות שעזר לכל מי שפנה אליו", סיפר אחד מחבריו ל"גל גפן ראשון לציון".

"מי שהכיר אותו ידע שאלון היה אדם מאיר, מכיל וקשוב לכולם. אחד שנרתם ראשון לעזור. פעל ימים ולילות כדי לעזור למשפחות במיוחד בחגים. זו אבדה שאי אפשר לתאר".

כהן הותיר אחריו שבעה ילדים בני 14, 9 וחצי, 8, 6, 3.5, שנה ועשרה חודשים ותינוקת בת שלושה שבועות. חבריו מספרים כי היה המפרנס העיקרי וכעת הם מבקשים מהציבור להירתם ולסייע למשפחה.

". מצבם הכלכלי לא פשוט. המחשבה שהוא הותיר 7 ילדים בהם תינוקת בת שלושה שבועות – קורעת את הלב. הרב יגאל יוסף אמר על מותו של אלון 'מי יודע איזה גזרה היתה עלינו שנלקח לנו אחד כזה'. הכאב גדול. ממש בלתי נתפס".

"כל תרומה תתקבל בברכה", אומר אחד מחבריו. "כל מי שרוצה לתרום אפילו את מחצית השקל זו גם מצווה. אל תשאירו את המשפחה לבד".

המשפחה יושבת שבעה ברחוב זורבבל 7 בראשון לציון

לתרומות:

בנק לאומי

חשבון ע"ש מיטל כהן

מספר חשבון 14404262

סניף 933

 

להוראת קבע לתמיכה באופן קבוע באלמנה ניתן להעביר לקוד מוסד 52313 לציין אלמנה מיטל כהן*

 

תרומה לביט ולפייבוקס: 054-3385526

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות