n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גן המשקפיים הראשון נחנך בראשון לציון

גן המשקפיים הראשון נחנך בראשון לציון

כסא מלך עם שולחן אבירים ומשקפיים ענקיים עם תאריכים מתחלפים ,כל מה שדרוש כדי להעצים את חווית הרכבת המשקפיים בקרב ילדים ,ראש העירייה, רז קינסטליך: "יוזמה שתעודד את הילדים לקבל את האחר והשונה"

גן המשקפיים, צילום: דוברות העירייה
גן המשקפיים, צילום: דוברות העירייה

גן המשקפיים הראשון בישראל נחנך אתמול (רביעי) בגן המנהיגים בראשון לציון. מדובר ביוזמה שנולדה במנהל הקהילה ונועדה לציין באופן חגיגי את אירוע הרכבת המשקפיים בקרב ילדים. כידוע, ילדים שנאלצים להרכיב משקפיים בפעם הראשונה, נתקלים לא פעם בהערות ולעיתים אף הצקות מקרב ילדים אחרים. הגן החדש פתוח לכל הורה וילד שרוצה לקיים מסיבת משקפיים כחוויה מעצימה.
בגן זוכים הילדים לשבת על כסא מלך עם שולחן אבירים שסביבו מתאספים חבריו לחגיגה. מסביב עוצבו משקפיים גדולים עם תאריכים מתחלפים והכיתוב "היום קיבלתי את המשקפיים הראשונים שלי", כך שניתן להצטלם במיצג.

ראש העירייה רז קינסטליך, אמר: "זו יוזמה מבורכת של מנהל הקהילה ואפרת אברמוביץ' שלקחו על עצמם להפוך את הרגע הראשון בהרכבת המשקפיים לחוויה חיובית ומעצימה. לצערי, ילדים לא תמיד מקבלים שינויים אצל חבריהם וזה משליך על התחושות והרגשות של הילדים. היוזמה הזאת בהחלט יכולה לשנות כיוון, וגם תעודד את הילדים לקבל את האחר והשונה. זה מתחבר לקמפיין העלאת המודעות לחרם שערכנו לאחרונה, ואנחנו נמשיך לדאוג לילדי העיר בכל דרך כדי שיהיו להם פחות קשיים חברתיים".

גן המשקפיים
גן המשקפיים

יש לציין כי הרעיון נולד לאחר חוויה אישית של בנה של אפרת אברמוביץ, המשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק הקהילה והשרות לתושב, שבאחד מימי ההולדת סיפר לה כי הוא נהנה מכיוון שלא צחקו על המשקפיים שלו. "הצורך בהעצמה חברתית נולד מצורך שלי כאמא שחוותה קושי ותחושת ניכור של בנה בהתמודדות עם הרכבת המשקפיים החדשים. חניכת הגינה הקהילתית בגן המנהיגים סביב נושא העצמת ילדי העיר, הוא התחלה של תפיסה קהילתית בה הרשות נמצאת יותר בשטח, ומספקת פלטפורמות שונות לפעילויות קהילתיות שונות וערכיות. אני מזמינה את כלל תושבי העיר לבוא לחגוג ולפרגן לכל ילד שישמח ויתרגש מהפרגון".

בעיריית ראשון לציון לא מסתפקים רק בזה. 100 הנרשמים הראשונים לחגיגה יקבלו ערכה לחגיגת מסיבת משקפיים הכוללת בלונים, 40 זוגות משקפיים, שובר בסך 199 ₪ באופטיקנה, משקפי צעצוע, כובעים לילדים, קישוטים נוספים וספר בנושא הרכבת משקפיים של כותר ראשון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות