n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: נפתח נתיב נוסף בכביש 4 לתחבורה ציבורית ונסיעה שיתופית

ראשל"צ: נפתח נתיב נוסף בכביש 4 לתחבורה ציבורית ונסיעה שיתופית

נתיבי ישראל השלימו את הוספת נתיב בכביש 4, שמיועד לתחבורה ציבורית ונסיעה שיתופית ובכך מנסים להקל על עומסי התנועה ביציאות מהעיר

הוספת נתיב. צילום דוברות העירייה
הוספת נתיב, צילום :דובות העירייה

 בשורה טובה לנהגים, חברת נתיבי ישראל  הוסיפה נתיב לכביש 4 שמיועד לתחבורה ציבורית ונסיעה שיתופית, של שלושה נוסעים ומעלה. מדובר בהוספת נתיב עד למחלף סיירים ולא גריעה מהקיים, כך שהמהלך צפוי לתרום לזרימת התנועה צפונה.

עיריית ראשון לציון תשלים את התמונה כאשר החברה הכלכלית תוסיף נתיב שלישי על גשר ראשון וכן הרחבת רמפת הירידה לכביש 4 צפון.

במסגרת תוכנית התחבורה, יושקעו בראשון לציון כ-15 מיליארד ₪ בעשור הקרוב על קווי רכבת קלהART BRT, מטרו, נתיבים מהירים, נתצ"ים, חניוני ענק לחנה וסע לתל אביב, אוטובוסים, הוספת נתיבים שיתופיים, קורקינטים, אופניים ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "מגיע לתושבי העיר ליהנות מתחבורה יעילה, מהירה וזמינה שתשפר משמעותית את איכות החיים. זהו חלק מתוכנית התחבורה הגדולה והמקיפה בתולדות העיר שצפויה לתת מענה לגידול באוכלוסיית העיר ולהקל על תושבי העיר להתנייד בקלות ובמהירות בתוך העיר ומחוצה לה תוך כדי שילוב של אמצעי תחבורה. בסופו של תהליך אנחנו גם מקווים לשנות את היחס של מספר התושבים שעובדים מחוץ לעיר, במקום 66% מתושבי העיר שעובדים מחוץ לעיר, 66% יעבדו בתוך העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות