n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אלעזר שטרן שר המודיעין הגיע לביקור בראשון לציון.

אלעזר שטרן שר המודיעין הגיע לביקור בראשון לציון.

השר אלעזר שטרן הגיע לברך באירוע סיום השנה של האגודה להתנדבות וטקס ההוקרה למתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי שנערך בסינמה סיטי.

איתי מתיתיהו
איתי מתיתיהו ושר המודיעין אליעזר שטרן

ביום חמישי נערך טקס מרגש בסינימה סיטי של האגודה להתנדבות לבני ובנות השירות הלאומי .באירוע נכח שר המודיעין אלעזר שטרן יחד עם איתי מתיתיהו, סגן ראש עיריית ראשון לציון, מחזיק תיק נוער וצעירים.

השר הצטרף לאחר מכן לסיור בעיר עם סגן ראש העירייה ועם חבר הכנסת משה (קינלי) טור-פז ופעילי מטה יש עתיד ראשון לציון.

"הגעתי לעיר לברך באירוע ההוקרה של האגודה להתנדבות לבני ובנות השירות הלאומי. שמחתי להיפגש עם סגן ראש העירייה ולשמוע על הישגיה של העיר בנושאי חברה וחינוך. דנו בחשיבות של המעורבות החברתית של תושבי העיר." אמר אלעזר שטרן שר המודיעין.

איתי
צילום : טוני

משה (קינלי) טור-פז חבר הכנסת:
שוחחנו על האתגרים המשמעותיים של יש עתיד לקראת הבחירות המתקרבות.
ושמענו על האתגרים של ראשון לציון בתחומי החינוך והסביבה. אני מברך את עיריית ראשון לציון ואת סגן ראש העירייה על ההישגים בתחום החינוך הבלתי פורמלי.

איתי מתיתיהו, סגן ראש העירייה:
כולנו גאים בבנות ובני השירות הלאומי שבחרו להתנדב למען המדינה על אף הקשיים שנקלו בדרכם ולעשות שירות משמעותי. תמיד שמח לארח את השר ואת חבר הכנסת היקרים, שיתוף הפעולה ביננו חשוב ומשמעותי לטובת המדינה ותושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות