n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / איך הפסולת שלנו יכולה להרוג בעלי חיים

איך הפסולת שלנו יכולה להרוג בעלי חיים

השבוע התקבלו פניות למוקד 106 על שני חתולי רחוב שראשיהם הסתבכו עם פחית ושקית על הראש

שקית על ראש חתול
שקית על ראש חתול, דוברות ראשון לציון

השלכת פסולת ברחוב מובילה למפגעים סביבתיים ותברואתיים, שני מקרים שקרו השבוע ממחישים איך פסולת ברחוב עלולה להביא למותם של בעלי חיים.
למוקד העירוני 106 הגיעו פניות על שני חתולים שראשיהם הסתבכו בשקית ובפחית ולולא ערנות של התושבים והגעה מהירה לשטח של המפקחת אלינה יעקובוב מהשירות הווטרינרי, הם היו יכולים למות מחנק בתוך שעות.

הקריאה הראשונה עסקה בחתול שראשו הסתבך בפחית. חשוב להבין כי לחתול יש חושים חדים, אינסטינקטים ורפלקסים טבעיים, כשהוא חש שהוא אינו בשליטה ולא לצפות את המתרחש לבוא, הוא ימנע מכל מגע שעלול לסכן אותו. לכן השלב הראשון הוא איתור החתול ותפיסתו. לאחר מכן החתול הובהל לשירות הווטרינרי, שם הוסרה הפחית בעדינות כדי שלא תשרוט אותו. שעתיים לאחר מכן הגיעה פנייה נוספת על חתול שראשו הסתבך בשקית. גם במקרה זה הובהל החתול לשירות הווטרינרי שם טופל. החתולים גם סורסו ושוחררו חזרה לאזור בו נלכדו.

הווטרינר העירוני, ד"ר תומר ניסימיאן, מציין כי יש קשר הדוק בין רווחת בעלי חיים ואיכות הסביבה. החתולים מחפשים אוכל בפסולת הביתית ולעיתים זה מוביל אותם להכניס את ראשם לפחיות וקופסאות, לכן התושבים מתבקשים להשליך פסולת לתוך הפחים והמטמנות כשהן סגורות בשקיות, מומלץ גם למעוך פחיות וקופסאות לפני השלכתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2022-12-12 at 16.46.59

חובש איחוד הצלה הציל את חייה של ילדה בקניון הזהב

תפריט נגישות