n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מזעזע – מי מרח צואת כלב על רכב המנהלים בראשון לציון, צפו בסרטון

מזעזע – מי מרח צואת כלב על רכב המנהלים בראשון לציון, צפו בסרטון

תופעה חדשה בקרית ראשון? מספר בעלי רכבי מנהלים מדווחים כי נתקלו במקרים של צואת כלב מרוחה על הידית של הרכב. אחד מבעלי הרכבים צילם מסר כי יש לו סרטון של האדם שעשה זאת.

אופיר צלם – פרטי

אופיר תושב קריית ראשון בן ה-27 נדהם לגלות אתמול ( שבת) כי מרחו לו צואת כלבים על הידית של רכבו, לאחר שפתח את מצלמות הרכב שיש ברשותו נדהם לגלות שמדובר באישה בוגרת שעשתה זאת ולא במעשה קונדס של נערים.

צפו בסרטון:

" זה פשוט לא יאמן מה הצרות עין של אנשים גורמת להם לעשות " הוא מספר ל"גל גפן ראשון לציון"
"אתמול ביום שבת נסעתי לטייל עם הרכב שלי, בצהרים חזרתי ויצאתי שוב לכמה סידורים עם הרכב של אבא שלי, אני גר עם ההורים שלי ויש לנו 3 רכבים במשפחה, כנראה שיש אנשים שזה מפריע להם, בערב באזור השעה שבע ירדתי לקחת מהרכב שלי כמה דברים, כשפתחתי אותו הרגשתי משהו נמרח לי ביד וגיליתי צואה של כלב מרוחה על כל הידית ועל היד שלי, זה פשוט מזעזע, לשמחתי יש לי מצלמה ברכב שמצלמת כל הזמן, גם שהרכב כבוי ולא רק בזמן נסיעה, בסרטון רואים את אותה אישה שאני יודע מי זאת לוקחת צואה מהמדרכה וחוזרת כדי למרוח אותה, זה לא יאמן מה אנשים עושים בגלל הקנאה.

בפוסט שהעלה אופיר לרשת הפייסבוק הגיבה אישה נוספת כי גם לבן שלה עשו זאת בשכונת קריית ראשון, כך שהמקרה הזה הוא לא המקרה הראשון בשכונה.

" יש לי הכל מתועד, אם אותה גברת לא תגיע אלי, אני גם אפנה למשטרה וגם אתבע אותה באופן אישי, לא רבתי עם אף אדם פה בשכונה, אין לי סכסוך שכנים, הרבה שאלו אותי את זה, מה שמפליא הוא זה שלא מדובר במעשה קונדס של ילדים בני 12אלה של אישה בוגרת" הוא מסכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות