n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הוחלט: מתקן החניה מדגם קרוסלה בשכונת אברמוביץ יפורק

הוחלט: מתקן החניה מדגם קרוסלה בשכונת אברמוביץ יפורק

לאחר מאבק של ארבעה חודשים בשכונת אברמוביץ על מתקן חנייה "קרוסלה" שהחל להבנות בשכונה, ראש העיר רז קינסטליך פרסם הבוקר :בהמשך לסיור עמכם ולבקשתכם, הוחלט כי מתקן החנייה הממוקם בשלמון, יפורק עד חג הפסח.

מתקן חניה מדגם קרוסלה. צילום ייזום ראשון
מתקן חניה מדגם קרוסלה. צילום: ייזום ראשון

נראה כי המאבק של תושבי שכונת אברמוביץ לא היה לשווא, לאחר ארבעה חודשי מאבק, הפגנות שהתקיימו בנושא מתקן הקרוסלה שנבנה לגובה של בניין בן 4 קומות, הבוקר הגיע ההודעה אשר ייחלו לה " המתקן יפורק"

בחודש דצמבר גילו תושבי השכונה כי בצמוד לבית ספר שלמון וגני ילדים החלה העירייה לבנות מתקן חניה מדגם "קרוסלה" .

תושבי שכונת אברמוביץ יצאו  להפגנה , שלחו מכתבים רבים לעירייה ולאחר מספר סיורים החליט ראש העיר רז קינסטליך לפרק את המתקן.
תושב השכונה סיפר ל" גל גפן ראשון לציון" על זעקת התושבים שהיתה בשכונת אברמוביץ "זה שישנה מצוקת חניה זה ידוע לכולם, אבל להכניס מתקן כזה לגובה, מפלצת ענקית בקרבת גני ילדים ובית ספר זה פשוט סכנה, האם מישהו לקח בחשבון שיש שם מאות ילדים? למה מכוניות אמורות להגיע למקום כזה לחנות? המיקום מאוד בעייתי, זה לא הפתרון למצוקת החניה". 

תושבת נוספת סיפרה: "המיקום של המתקן הוא סמוך לשני גנים ובית ספר סלמון שנמצא בחניון בית הספר. מדובר במפלצת מתכתית שנבנתה מתחת לאף שלנו בגובה 4 קומות, יהיה רעש, פיח, צפירות, ומה יקרה אם חלילה יקרה אסון, משהו יזוז, זה פשוט מפחיד, אנחנו לא רוצים את כל הרעש בזה לידינו, זה מגוחך שהמתקן הענקי הזה הוא בסה"כ ל-12 מכוניות, כאשר המתקן עצמו עומד על 2 חניות, מה שאומר שכל הסיפור הוא הוספה של 10 מקומות חניה, זה מזערי, לא עוזר בתופעת מצוקת החניה ובטל בשישים, אנחנו לא מוותרים. היום בארבע וחצי ברחוב קרן היסוד 28 תערך הפגנה, אני קוראת לכולם להגיע, היום זה בשכונה שלנו ומחר בשלכם

לגל גפן מסר ראש העיר רז קינסטליך כי כמי ששיתוף הציבור הוא נר לרגליו, חשוב לו להקשיב לרחשי ורצון התושבות והתושבים כל הזמן וכי הוא לא חושש בשום צורה לשנות החלטה, אם הוא מרגיש שרוב התושבים לא בעדה, כפי שהיה במקרה הזה.

"הרעיון להקמת מתקן החנייה, התחיל לאחר פניות חוזרות ונשנות של תושבי השכונה באשר למצוקת החנייה באזור. לכן, הוחלט להקים מתקן חנייה מדגם קרוסלה בחניון, אשר יוסיף 12 מקומות חנייה בחינם לרווחת התושבים" מסביר ראש העיר קינסטליך ומוסיף  "עם זאת, ברגע שתושבי השכונה פנו אלינו ואמרו שהם אינם מעוניינים במתקן, החלטנו להסירו.
בסופו של דבר המתקן נועד לשרת את תושבות ותושבי השכונה ואם הם לא מעוניינים בפתרון הזה – לא נציב את המתקן והוא יוסר לחלוטין מהחניון עד חג הפסח. חרטנו על דגלנו את אמון ושיתוף הציבור ולא ניקח החלטות בניגוד לרצון התושבים, גם אם צריך לשנות אותם, עד שישביעו את רצון הרוב."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. סוף מעשה במחשבה תחילה.
    "החכמים בעירייה" העיקר ביזבזו את כספי הציבור על נושא שהיה ברור שתהיה לו התנגדות, אבל מה אכפת להם שבוזבזו מאות אלפי שח על הרכבה,התקנה,פירוק ושינוע. זה לא יוצא מהכיס הפרטי שלהם.
    אולי ראוי שמישהו בעירייה כולל העומד בראשה יתנו את הדין ויוציאו מכיסם הפרטי את עלות הביזבוז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות