n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: 50,000 שקיות רב פעמיות מחולקות לתושבים עד הבית

רחובות: 50,000 שקיות רב פעמיות מחולקות לתושבים עד הבית

רגע לפני חגי תשרי החלה עיריית רחובות לחלק שקית קניות רב פעמית, המכילה חומר הסברה מפורט על המיחזור בעיר וסוגי הפחים  שהוצבו בעיר

חלוקת שקיות לתושבים
חלוקת שקיות לתושבים

חגי תשרי מביאים איתם גל קניות ובעיריית רחובות החליטו לשלב השנה את הקניות לחגים יחד עם מהפכת המחזור שמתחוללת בעיר בשנה האחרונה. לארונה השלים אגף חזות העיר את הצבתם של 180 פחים כתומים למחזור אריזות, בכל רחבי העיר, לרבות בשכונות הוותיקות ובאזורים בהם יש בתים צמודי קרקע. עם סיום פריסת הפחים, החלה עיריית רחובות בשיתוף תאגיד תמיר, בחלוקה של חומרי הסברה על תהליך המחזור ובחירת הפח המתאים לכל סוג פסולת, וזאת באמצעות מבצע חלוקה של שקית רב פעמית וחברת מידע אשר מחולקת מדלת לדלת לתושבי העיר.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "זוהי הפעם הראשונה שאנו יוצאים במבצע חלוקה מקיף שכזה, וחשוב לנו שהתושבים יבינו את המסר של חשיבות מחזור האריזות ומחזור בכלל. עד לערב ראש השנה נסיים להפיץ 50,000 שקיות לשימוש רב פעמי . קיבלתי תגובות רבות ומפרגנות על מצבע חלוקת השקיות. המודעות לנושא המחזור והשימוש בחומרים רב פעמיים גוברת בשנים האחרונות. מהפכת המחזור והפריסה הרחבה של מתקני המחזור שהצבנו בעיר, יאפשרו לתושבים למחזר בצורה קלה יותר . מאד חשוב להפריד את הפסולת כבר בבית ולהשליך לפח המתאים. אני קורא לתושבים לשתף פעולה ולהירתם לשמירה על איכות הסביבה".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות