n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: תלמידים ידליקו נרות זיכרון לזכר כל חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה

רחובות: תלמידים ידליקו נרות זיכרון לזכר כל חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה

מדליקים וזוכרים. תלמידים ידליקו נרות זיכרון לזכר כל חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. כל תלמיד/ה מדליק/ה נר לכל חלל: יוזמה בית ספרית מרגשת של בית הספר נועם הצבי בנים, להנצחת חללי רחובות ביום הזכרון, הפכה ליוזמה כלל עירונית: אלפי תלמידי כיתות ו' בעיר ידליקו נרות לזכרם של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה בני רחובות

יום היכרון לחללי צה"ל
צילום: דוברות עיריית רחובות

כמדי שנה, בית הספר נעם הצבי -בנים מחבר את התלמידים להנצחת הנופלים במלחמות ישראל בצורה ערכית ומיוחדת.

ביוזמת המנהל, הרב משה לבקוביץ', הרכזת החברתית דורין אריב וסגן המנהל נעם דמתי עיצבו בבית הספר נר זיכרון מיוחד לחללי צה"ל. הנר מעוצב עם שמו ותמונתו של החלל ועם ברקוד לסריקה, אשר מאפשר לתלמידים המדליקים את הנר לעבור מיידית לאתר חללי מערכות ישראל ולסיפור חייו ונפילתו של החייל.

התלמידים מקבלים את הנרות להדליק בביתם בערב יום הזיכרון, וביחד עם המשפחה קוראים את קורות חייהם של הנופלים, ובכך מנציחים את זכרם.

השנה יזמו בבית הספר נועם הצבי בנים להרחיב את ההנצחה ולהפוך אותה להנצחה כלל עירונית – לצרף את כלל תלמידי כיתות ו' בעיר רחובות. כך יצטרפו תלמידים רבים למעגל ההנצחה, וכלל חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בעיר יונצחו באמצעות נר זיכרון.

עיריית רחובות הצטרפה למיזם ורכשה 2600 נרות, לכל נר עוצבה עטיפה מתאימה ובבית הספר נועם הדביקו את כל העטיפות על אלפי הנרות, עם שמות הנופלים תושבי רחובות שנפלו על הגנת העם והארץ. משם יחולקו הנרות השבוע לכלל תלמידי כיתות ו' ברחבי העיר.

 

המדבקה שעוצבה לכל נר
המדבקה שעוצבה לכל נר. צילום: דוברות עיריית רחובות

 

ראש העיר, רחמים מלול: " תלמידי רחובות ידליקו את נר הזיכרון, תרתי משמע, לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בני העיר רחובות. היוזמה המרגשת הזו היא חינוך לערכים מהמעלה הראשונה"

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "אנו מברכים על היוזמה של בית הספר נועם בנים, שהפכה מיוזמה בית ספרית ליוזמה כלל עירונית, שמחנו להיות שותפים בהנצחת זכרם של חללי העיר רחובות גם בדרך החינוכית הזו"

משה לבקוביץ, מנהל בית הספר נועם בנים: "בית ספר נעם הצבי בנים לקח על עצמו זו השנה הרביעית, בהובלת הרכזת דורין אריב וסגן המנהל נועם דמתי, להדליק בליבות תלמידי ביה"ס ותלמידי כתות ו' ברחובות בכלל את נר הזיכרון. נר לכבודם ולזכרם ולעילוי נשמתם של גיבורינו, שבזכותם אנו נמצאים פה. אנו מחבקים את המשפחות, ובליבנו תפילה – "ונתתי שלום בארץ".

 

יום היכרון לחללי צה"ל
צילום: דוברות עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות