n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: פרסום שיבוץ לתלמידי חטיבות הביניים הממלכתיות ובממ"ד לשנת הלימודים תשפ"ג

רחובות: פרסום שיבוץ לתלמידי חטיבות הביניים הממלכתיות ובממ"ד לשנת הלימודים תשפ"ג

סמל עירייה
צילום: דף פייסבוק של העירייה

הורים שימו לב: הבוקר 23.3.22 מפורסם השיבוץ לתלמידי חטיבות הביניים הממלכתיות ובממ"ד לשנת הלימודים תשפ"ג

באגף החינוך והנוער נעשו מאמצים עילאיים, ו-95%  מהתלמידים קיבלו את השיבוץ שביקשו!

השיבוץ לתלמידי כיתות ו' בבתי הספר הממלכתיים והדתיים מפורסם הבוקר, יום רביעי 23.3.22 , באתר עיריית רחובות בכתובת https://www.edu-reg.co.il/login?cid=9617833&sys=2&sub=2

בחודשים האחרונים התקיימו ערבי חשיפה מוצלחים של כל קריות החינוך הממלכתיות בעיר, ולאחר מכן – בוצע רישום כל התלמידים באתר העיריה.

במחלקה העל יסודית באגף החינוך עשו מאמצים עילאיים להשלמת השיבוצים, והבוקר יפורסמו השיבוצים לחטיבות הביניים לכ – 2100  תלמידי כיתות ו' הלומדים בבתי הספר הממלכתיים והממ"ד בעיר.
בנוסף, נרשמו גם תלמידי קריית עקרון שיוכלו לצפות באתר העירייה בשיבוצים שלהם בבתי הספר ברחובות, יחד עם תלמידים תושבי העיר .

הרוב המכריע של התלמידים, 95% יקבלו את בקשתם הראשונה.

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות שמחה לקדם את ההיערכות לשנת הלימודים הבאה, תוך מתן היענות מקסימלית להעדפות התלמידים וההורים."

ממלא מקום רה"ע ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "בתי הספר העל יסודיים הם מצוינים ואני סמוך ובטוח שכל בחירה שלכם נעשתה לאחר מחשבה מרובה. אני מבקש להודות לאגף החינוך על עבודתם המקצועית  על מנת לאפשר למירב התלמידים את בחירתם".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן : "בתי הספר העל יסודיים ברחובות מציעים  סביבה לימודית חווייתית ומאתגרת, צוותי חינוך תומכים ומקצועיים  ומגוון של  מגמות שיחשפו את התלמיד לעולמות מרתקים של השכלה וידע.  אני  מאחלת בהצלחה לכל התלמידים ומודה למנהלת מח' בתי הספר העי"ס על שיבוץ מושכל ועבודה מקצועית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות