n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: סדרת המופעים ״שרים לך רחובות״ נפתחה

רחובות: סדרת המופעים ״שרים לך רחובות״ נפתחה

מאות מתושבי רחובות והסביבה נהנו ביום חמישי מערב פתיחת סדרת הנופעים "שרים לך רחובות" מדי יום חמישי ברחבת בעירייה

שרים 1
צילום: עיריית רחובות

ערב זמר משובח פתח ביום חמישי את סדרת הזמר האהובה "שרים לך רחובות", את הערב פתחה הזמרת הותיקה הילה איתן שהלהיבה את הקהל בשירה בציבור ואחריה התקיים המופע המרגש והיפה "כל העולם במה" – ערב מחווה לשירים ולתרבות ארצות הים התיכון- איטליה, ספרד וצרפת, בזה אחר זה עלו הזמרות הרחובותיות הנפלאות שירלי לילו, הילה בן דוד והזמר גיא ברכה והפליאו בשירתם בשפת המקור של הארצות.

שרים 2
צילום: עיריית רחובות

את הערב ליוותה תזמורת בניצוחו וניהולו המוסיקלי של אופיר שמעוני. הנחה- מנהל מחלקת ההפקות הותיק שלמה טולדו שהוא בעצם שחקן מוכשר שהפתיע את הקהל בהנחיינתו החיננית עם סיפורים מרתקים על תולדות השירים הידועים והאהובים.

הקהל הרחובותי הותיק הרבה לפרגן למופע וטען כי היה זה ערב פתיחה מוצלח ומעורר ציפיות להמשך הסדרה בקיץ…
בסדרת המופעים צפויים עוד ערבים מופלאים ומוצלחים:

ב-21.7, יופיע המוסיקאי והיוצר אורי דרזי יחד עם המפיק המוסיקלי  מוישלה יוסף, במסע מרתק של "הסיפורים מאחורי השירים" שכולנו אוהבים לאהוב. את מופע השירה בציבור יוביל הזמר ראובן ארז.
ב-28.7, המופע "ארבעתנו", בהובלת הזמרות רעות יהודאי, ענבל אבנעים, נועה וקס ועדי לביא – ארבע מוסיקאיות, זמרות וחברות במופע אהבה למוסיקה הישראלית. שירה בציבור: עודד שוהם.
ביום חמישי, ה-4.8, בעשרת הימים, לא יתקיים מופע. נשוב לשיר ב-11.8, הפעם עם חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז, הלא הם "שלושתנו", מגדולי היוצרים והמבצעים עם מיטב שיריהם שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. את מופע השירה בציבור תוביל שירה גולן.
ב-18.8, צפוי לנו "לילה בלי כוכב", כשהזמר הוותיק שימי תבורי, מחלוצי הזמר הים תיכוני, יארח את הרוקרית הבועטת שרי לערב של להיטים. שירה בציבור בהובלת אילן טל.
ב-25.8, תכינו הרבה מצב רוח לקראת "מסיבה ישראלית" אל תוך הלילה, עם אילן לייבוביץ', הילה בן דוד ויהודה אליאס. שירה בציבור: אילנה כץ.
המופע שיסגור את הסדרה, "אומרים ישנה ארץ", יתקיים ב-1.9, מופע שכולו שירי געגוע ונוסטלגיה עם שירלי לילו, מיה לוי וראובן ארז. ניהול מוסיקלי ועיבודים לערב זה: אופיר שמעוני, הנחיה: שלמה טולדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות