n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: נתפס כשבבגדיו מוסתר אקדח טעון

רחובות: נתפס כשבבגדיו מוסתר אקדח טעון

בלשי ימ"ר מרכז עצרו אתמול בתום פעילות מבצעית סמויה סמוך לרחובות, 3 חשודים כשברשותם אמל"ח שעפ"י החשד נועד עבור גורמי פשיעה באזור

אקדח
צילום: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית במחוז המרכז (ימ"ר מרכז), בצעו אתמול פעילות מבצעית מוגברת באזור רחובות, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, בלשי הימ"ר בצעו חיפוש ממוקד ברכב וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו אקדח שהוחזק ברשות אחד החשודים.

לציין, כי במהלך פעילות יזומה הבחינו בלשי היחידה ושוטרי תחנת המשטרה ברחובות ברכב שעורר את חשדם, כאשר עם עצירתו, ניסה אחד מיושבי הרכב, תושב בת ים בן 23, להימלט אך נעצר ע"י הבלשים לאחר מרדף קצר כשבבגדיו מוסתר אקדח טעון.

בתום בדיקת הרכב נעצרו 2 יושבי הרכב הנוספים – תושבי רחובות בגילאי 20-23.

מעצרם של 2 מהחשודים הוארך עד יום רביעי ומעצרו של חשוד נוסף הוארך עד יום ראשון.

חבלני המשטרה סרקו את המקום ובחנו את פריטי האמל"ח, על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה נוספת לציבור, כאשר כלל המוצגים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים משמעותיים בתחום האמל"ח במטרה לשמור על שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם ליעדי מחוז מרכז והאסטרטגיה ההתקפית בה אנו נוקטים כנגד גורמים פליליים, המנסים לפגוע בביטחון התושבים ובשגרת חייהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות