n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: ילדים יוצרים סרטים

רחובות: ילדים יוצרים סרטים

ביום שישי הגיעו למתחם הקולנוע בקניון רחובות 1,400 תלמידי כיתות ה' מ-13 בתי ספר יסודיים בעיר כדי להציג את 42 הסרטים שכתבו, צילמו והפיקו במסגרת פרויקט "ילדות בראי הקולנוע" של אגף החינוך והנוער ותכנית קרן קרב

פסטיבל סרטי ילדות 1
צילום: עיריית רחובות

זו השנה העשירית בה מתקיים פרויקט "ילדות בראי הקולנוע" במערכת החינוך העירונית ברחובות.

במסגרת פרויקט עירוני של לימודי קולנוע בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר, עבדו תלמידי כיתות ה', במהלך החודשים האחרונים, על הפקת סרטים לאירוע השיא: "פסטיבל סרטי ילדות רחובות" פסיטיבל סרטי ילדות הגדול בישראל.

פסטיבל סרטי ילדות 3
צילום: עיריית רחובות

האירוע נערך ביום שישי בבוקר, באולמות הקולנוע הוט סינמה בקניון רחובות, במסגרתו הציגו התלמידים בפני ההורים את הסרטים אותם כתבו, הפיקו וביימו בחודשים האחרונים. 42 הסרטים הוקרנו בשלושה מחזורי הקרנה בהם שולבו קטעי הנחיה וקישור. אל ההקרנה הגיעו מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי שרה והב, יו"ר הנהגת ההורים העירונית צופית גולן ונציגי קרן קרב.

פסטיבל סרטי ילדות 2
צילום: עיריית רחובות

מטרת הפרויקט הינה להציג את תוצרי התלמידים בתכניות קולנוע במסגרת קרב, לחשוף ולשתף את ההורים בתוצרי למידת התלמידים, ליצור מפגש ישובי של בתי הספר היסודיים, לעודד את התלמידים לביטוי עצמי באמצעות הקולנוע ומיומנויות הבמה ולהעניק פרסום ומתן פומבי לעבודות התלמידים.

הפרויקט, שזוהי שנתו העשירית, הוא פרויקט מיוחד של המחלקה לחינוך יסודי בעיריית רחובות ותכנית קרב, בהובלת תכנית "אפיקי תקשורת". את תהליך הבחירה וההחלטה על הפרויקט הוביל מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, אשר יזם את הקמתה ושילובה בהצלחה של תכנית קרב במערכת החינוך ברחובות.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו גאים ושמחים לפתח את היכולות והכישורים האומנותיים של התלמידות והתלמידים כבר בגיל בית הספר היסודי. הסרטים שהוצגו הבוקר באולמות הקולנוע מביעים כישרון, יכולות גבוהות וערכים ואנו גאים בתלמידים על כך".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "זו השנה העשירית שאנו מקיימים את הפרויקט המיוחד עם תלמידי כיתות ה' בעיר. שמחתי לראות הבוקר את התלמידות והתלמידים המוכשרים ולברך אותם על הסרטים הנפלאים שיצרו"

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "לאחר שנתיים של הפסקה בעקבות הקורונה, הבוקר הציגו תלמידות ותלמידי כיתות ה' בעיר למעלה מ-40 סרטים שיצרו בחודשים האחרונים. פרויקט מיוחד זה מאפשר לתלמידים להביע את עצמם באמצעות אומנות ולהביא למסך הגדול את השקפותיהם ותפיסת עולמם".

צופית גולן, יור הנהגת הורים: ״מרגש לפגוש שוב מקרוב את ילדי כיתות ה' מכל העיר אחרי שנתיים של ריחוק ולצפות בסרטים המופלאים שהם הפיקו. אני מודה לקרן קרב על השותפות רבת השנים בהעשרת הילדים שלנו. תודה גדולה לזהר בלום, מחזיק תיק החינוך על ההשקעה, ההקשבה והאפשרות לחזור ולחגוג את היצירתיות של הילדים יחד ובדרך כל כך מעצימה. תודה לשותפים הקבועים והטבעיים שלנו, שבלעדיהם כלום לא היה קורה – לאגף החינוך – אפרת צוקרמן ושרה והב, למנהלות ולצוותים החינוכיים בכל בתי הספר. אני מזמינה את כל ההורים לצפות בסרטים ולקחת חלק בעולמם של הילדים.״

פסטיבל סרטי ילדות 4
צילום: עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

36c5db42-a44a-4cc4-9b4a-5da966aae603

הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים

תפריט נגישות