n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: הערב זה קורה!!! חגיגת המימונה חוזרת

רחובות: הערב זה קורה!!! חגיגת המימונה חוזרת

חגיגת המימונה בפארק המייסדים תארח השנה אלפים מתושבי העיר והאזור, אישי ציבור ומכובדים ותכלול הופעות של מגוון אמנים ואוהל אירוח מסורתי מרהיב ביופיו

חגיגות המימונה
צילום: באדיבות דובורות עיריית רחובות

לאחר הפסקה של שנתיים, בשל מגפת הקורונה, ישוב ראש העיר רחמים מלול לארח את תושבי העיר לאירוע מימונה עירוני בפארק המייסדים, אירוע שהפך למסורת במסגרת חגיגות האביב. המימונה ברחובות צפויה לארח אלפים מתושבי העיר והאזור, אישי ציבור ומכובדים.

החגיגה תתקיים עם מאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו, ותכלול את הופעת הזמר קובי פרץ, תזמורת מרוקאית אותנטית עם האמנים ליאור אלמליח, אלחי לגריסי והזמרת הים תיכונית נטלי בראל.

היום 24.4, יום ראשון, 20:00, פארק המייסדים

עיריית רחובות והחברה העירונית, מזמינות את תושבי העיר לחגיגת מימונה עירונית בפארק המייסדים, היום, בשעה 20:00. במסגרת החגיגות, יארח ראש העיר, רחמים מלול, את התושבים במאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו, כשהנוכחים יוזמנו להתכבד בכיבוד מסורתי שיכלול מופלטות כיד המלך. המימונה ברחובות מהווה מוקד עליה לרגל לתושבי האזור, אישי ציבור ומכובדים נוספים.

במסגרת חגיגת המימונה השנה, על הבמה המרכזית יופיע הזמר קובי פרץ, והאמנים ליאור אלמליח, אלחי לגריסי והזמרת הים תיכונית נטלי בראל. המופעים יתקיימו לצד אוהל אוריינטלי מרהיב ביופיו.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "המימונה הפך מזמן לחג מסורתי של כל בית ישראל, חג של שפע והכנסת אורחים. רחובות תחגוג את המימונה בגדול! אנחנו שמחים לשוב ולחגוג אותו ברוב עם בפארק המייסדים, עם מוזיקה שמחה. אני אפגוש אתכם באוהל האירוח המסורתי עם רבים וטובים נוספים- בואו לשמוח! "

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אנחנו כל כך שמחים לשוב ולשמח את תושבי רחובות עם האירוע שחותם את אירועי פסח, ליל המימונה, בפארק המייסדים המחודש. נחכה לכם שם עם מגוון של אמנים בהופעה ועם אוהל האירוח המסורתי, כולם מוזמנים ומוזמנות! "

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית שמחה להחזיר למרכזה של העיר, ברוב פאר והדר, את חגיגת המימונה המסורתית, כפי שנחגגה בשנים שקדמו לקורונה. אני מזמין את תושבי העיר להגיע וליהנות מהופעות אמנים ברוח החג ומדברי המתיקה המסורתיים. תרבחו ותסעדו!"

חגיגת המימונה העירונית תתקיים היום יום ראשון (24.4.22), כ"ג בניסן תשפ"ב, החל מהשעה 20:00, בפארק המייסדים (רח' לבקוביץ' פינת הרצל).

פרטים בעמודי הפייסבוק ובאתרי עיריית רחובות והחברה העירונית

 

חגיגות המימונה
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות