n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: בשקיפות מלאה – רשת חוויות תעדכן על השימוש בתשלומי ההורים

רחובות: בשקיפות מלאה – רשת חוויות תעדכן על השימוש בתשלומי ההורים

הורי רחובות יקבלו מרשת חוויות נתונים על האופן בו נעשה שימוש בתשלומי ההורים בגני הילדים

גן ילדים
צילום: Pixabay

הסכמת רשת חוויות למסור את הנתונים התקבלה במסגרת דיון בעתירה מינהלית שהגיש חבר הנהגת ההורים העירונית מיקי מרקוביץ'. עם ההבנות בין הצדדים סוכם על מחיקת העתירה ללא צו להוצאות.

בדיון שהתקיים ביום שני השבוע בבית המשפט לעניינים מנהליים בלוד ייצגה את מרקוביץ' בהתנדבות עו"ד דיאנה קוריזנר – עמירה, אף היא חברת הנהגת ההורים העירונית.

בדיון חזר העותר על בקשתו בשם הנהגת ההורים העירונית, לקבל מחוויות את פירוט הפעילויות שנערכו במסגרת התל"ן בשנת 2018 וכן את סך ההוצאות ושכר המורים בקשר עם פעילויות אלה, ללא פרטים מזהים. לגבי שנת הלימודים 2019-2020 התבקשת פירוט גבייה, פעילויות והוצאות לכל גן וכן פירוט ההוצאות הכלליות.

במהלך הדיון טענה עו"ד קוריזנר: "לא קיבלנו חומר. הדבר היחיד שהראו זה רק מספרים שאין להם משמעות למה שביקשנו. למעשה אנחנו היום במצב אחר מהמצב שהיינו בזמן הגשת העתירה. יש פעילויות תל"ן שלא מתקיימות, בדיוק בשביל מצבים כאלה רצינו לדעת מה מצב הגבייה".

מנגד, בא כוחה של רשת חוויות נימק: "אנו מבקשים לפעול בשקיפות ורוצים להעביר את כל המידע להורים במידה הנדרשת. מה שהתבקש בנוסף זה חשבונות בנק שלא היו ייעודיים לפרויקט הזה אלא כוללים פרויקטים אחרים ולכן לא ניתן למסור להורים של אותו פרויקט ספיציפי אפשרות להיחשף לפרויקטים אחרים".

 

"שמח שהגענו להסכמה"

ההורים ציינו כי הם מבקשים לקבל את פירוט הפעילויות לשנת 2018 במסגרת התל"ן וסך הוצאות סל תרבות ושכר מורים מבלי לפרט פרטים אישיים. לגבי השנים 2019 ו – 2020 ההורים מבקשים פירוט גביה לכל גן וכן פירוט פעילויות כולל לכל גן לרבות ההוצאות הכלליות.

בא כוח חוויות ציין כי הרשת תשתף פעולה ככל שניתן תוך פרק זמן סביר על מנת להמציא את המידע המבוקש על ידי ההורים בכפוף למחיקת העתירה.

מרקוביץ' מסר לאחר הדיון: "אני שמח שהגענו לסכמה על העברת הנתונים הנוגעים לשימוש בכספי ההורים שנגבים על ידי רשת חוויות, שקיפות בכספי ההורים הינה אבן דרך משמעותית בהתנהלות אל מול הורי העיר. כולי תקווה כי הנתונים ימסרו בהקדם".

עו"ד קורזינר –עמירה מסרה: "אנחנו שמחים שביהמ״ש ראה איתנו עין בעין כי על הרשות לנהוג כלפי ההורים בשקיפות, בייחוד כאשר מדובר בכספי ההורים. אנו מברכים את רשת חוויות שהסכימו לשתף פעולה ולגלות את נתוני התל״ן כפי שהתבקשו".

בהנהגת ההורים העירונית ציינו כי ההנהגה תמשיך לעקוב ולדרוש את קבלת מלוא המידע, עד למצב של שקיפות כספית מלאה מול ההורים.

מרשת חוויות נמסר כי: "בית המשפט מחק את העתירה, לאחר שנמצאה כלא רלוונטית, זאת מאחר והרשת איננה כפופה לחוזר מנכ"ל, אלא בוחרת לשתף את ההורים במידע ולפעול בשקיפות ציבורית באופן וולנטרי.

יודגש כי בעבר, בהווה ובעתיד, לפנים משורת הדין ועל אף שאיננה מחויבת לכך בחוק – אנו רואים זכות לפעול בשיתופי הפעולה עם ההורים, למסור מידע ולקיים שיח שוטף, שכן תשלומי ההורים מושקעים בפעילות לרווחת התושבים ומטרתנו היא להמשיך לספק שירות איכותי שעונה על צרכים מגוונים של מגוון קהילות העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

36c5db42-a44a-4cc4-9b4a-5da966aae603

הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים

תפריט נגישות