n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אלפים השתתפו ביום הראשון של פסטיבל "רוקדים אביב ברחובות"

רחובות: אלפים השתתפו ביום הראשון של פסטיבל "רוקדים אביב ברחובות"

אחרי שנתיים של הפסקה, עיריית רחובות והחברה העירונית החזירו את חגיגות האביב עם פסטיבל המחול והזמר שהפך למסורת – "רוקדים אביב ברחובות"

ריקודים במופע
ריקודים במופע הערב. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית, קיימה את יומו הראשון של פסטיבל "רוקדים אביב ברחובות" בפארק המייסדים המתחדש.

ביומו הראשון של הפסטיבל פעלו מתחמי הרקדות לקהל בסגנונות שונים ובערב התקיים מופע זמר ומחול, בפארק המייסדים עם מיטב הזמרים. עם סיום המופע נמשכו ההרקדות ברחבי הפארק ובאולמות ספורט ברחבי העיר.

ריקוד הפתיחה במופע הערב
ריקוד הפתיחה במופע הערב. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

אל מול פארק המייסדים שהיה מלא מפה לפה, ראש העיר, רחמים מלול , פתח את המופע יחד עם חבר המועצה מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם ובנוכחות סגנים וחברי מועצה נוספים.

ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה עודד עמרם
ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה עודד עמרם. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

בשעה 20:00 החל מופע זמר ומחול על הבמה המרכזית, עם מיטב אמני זמר, להקות המחול העירוניות "הדרי רחובות" ולהקות מחול מכל הארץ: המופע "קום והתהלך בארץ" – מופע מחווה לשיריו היפים של יורם טהרלב, גדול הפזמונאים של הזמר העברי, שהלך לעולמו השנה ושיריו הפכו עם השנים לקלאסיקות ולנכסי צאן ברזל בתרבות ובזמר הישראלי. במופע זה השתתפו הזמרים אילנית, אבי טולדנו, אילן ליבוביץ', אסנת זנו מרום, שירלי לילו, חננאל אדרי וליטל ממן. את האירוע מנחה הזמרת שרון חזיז, שגם משתתפת במופע.

שרון חזיז
המנחה הזמרת שרון חזיז. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

ביום השני של הפסטיבל, 20.4, יום רביעי, בשעה 20:00, יתקיים מופע הנעילה "כתר המזרח", מופע מחווה למיטב להיטי הזמר המזרחי והים תיכוני, דרך המלחינים והכותבים הבולטים שהטביעו את חותמם בתרבות ובזמר הארץ ישראלי, בהשתתפות הזמרים שימי תבורי, הראל מויאל, סגיב כהן, נופר סלמאן ("היורשת"), דנה לפידות והגר נבטי. את המופע ינחה הסטנדאפיסט מיקי גבע.

במסגרת הפסטיבל, שהפך בשנים האחרונות למסורת, הוקמו שני מתחמי הרקדות בפארק לקהל הרחב בין השעות 20:00-17:30 של ריקודים, ריקודי עם מכל הזמנים, סלסה, זומבה, ריקודי הורים וילדים, מחול על גלגלים ועוד.

רוקדים אביב
הרקדות לקהל הרחב בפסטיבל. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

בתום המופעים המרכזיים יימשכו ההרקדות אל תוך הלילה הן בפארק והן באולמות ספורט ברחבי העיר – החל מהשעה 22:00 תתקיים הרקדת נשים בהיכל הספורט אמי"ת , ובשעה 23:00 מוזמנים חובבי הריקוד לאולם הספורט בבי"ס שז"ר ואולם "אוסי וזוהר" בצעדי ריקוד קלילים.

בימוי וניהול אמנותי: שלמה ממן, הפקה אמנותית: ליאת כץ פרחן.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "העיר רחובות, שתרבות היא אחד מעוגניה המרכזיים, חידשה באפריל 2013 את מסורת חגיגות האביב שהיו נהוגות בימיה הראשונים של המושבה. אחרי שנתיים של הפסקה, אנחנו גאים ושמחים לחזור למסורת המשמחת הזו בפארק המייסדים המחודש. שמחתי לראות את ההיענות הגדולה של תושבי רחובות, קטנים כגדולים להגיע ולחגוג איתנו את שמחת האביב".

רוקדים אביב
קהל בפסטיבל. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

ח"מ ומחזיק תיק התרבות בעירייה, עודד עמרם: "פסטיבל רוקדים אביב ברחובות הוא אחד מאירועי התרבות הססגוניים והרב גוניים שמתקיימים בעיר ואני שמח שהתאפשר לנו לחזור ולקיים אותו. רבים מתושבי העיר הגיעו לחגוג איתנו את בוא האביב".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית שמחה להחזיר את חגיגות האביב הססגוניות לעיר בשלל אירועי תרבות וספורט, וביניהם – פסטיבל המחול והזמר שהפך למסורת – "רוקדים אביב ברחובות". המופעים במסגרת הפסטיבל וגם מתחמי ההרקדות במהלך ימי הפסטיבל הם חגיגה ישראלית של ממש. תודה לכל מי שלקח חלק בהפקה הגדולה והמושקעת הזו. יישר כוח! חג אביב שמח!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות