n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: אלפים השתתפו בחגיגת המימונה בפארק המייסדים!

רחובות: אלפים השתתפו בחגיגת המימונה בפארק המייסדים!

אלפים מתושבי רחובות השתתפו אמש בחגיגת המימונה העירונית שקיימו עיריית רחובות והחברה העירונית

מימונה ברחובות
צילום: באדיבות עיריית רחובות

ראש העיר רחמים מלול קיבל אמש את פני התושבים באוהל המימונה המסורתי בחגיגת המימונה העירונית.

החגיגה התקיימה בפארק המייסדים וכללה הופעות של הזמר קובי פרץ ושל תזמורת מרוקאית אותנטית בהשתתפות הפייטן הבינלאומי ליאור אלמליח, הזמר אלחי לגרסי והזמרת הים תיכונית נטלי בראל.

ראש העיר, רחמים מלול, אירח את הבאים במאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו והזמין אותם להתכבד בכיבוד מסורתי שכלל מופלטות כיד המלך.

באירוע השתתפו גם סגני ראש העיר, חברות וחברי מועצה.
על הבמה המרכזית, שהוקמה לצד המאהל, התקיימה הופעה סוחפת של הזמר קובי פרץ, וכן הופעה של תזמורת מרוקאית אותנטית, בהשתתפות הפייטן הבינלאומי ליאור אלמליח והזמרים אלחי לגריסי ונטלי בראל.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לחגוג איתנו. לאחר שבשנתיים הקודמות לא נערכו חגיגות מימונה בפארק בשל מגבלות הקורונה, שמחתי מאוד לשוב ולארח את התושבים ולחגוג ביחד איתם את החג. ניפגש גם בחג המימונה הבא".

מימונה ברחובות
צילום: באדיבות עיריית רחובות

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אני שמח שבתקופה מאתגרת זו בחרו רבים מתושבי העיר לקחת חלק בחגיגות המימונה העירוניות. אני מאחל לכולם ביטחון, בריאות ושתמיד רק נשמח ונחגוג".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית שמחה להחזיר עטרה ליושנה ולשוב לקיים את חגיגת המימונה המסורתית בעיר אשר סוגרת את רצף אירועי האביב המוצלחים. תודה לתושבים שהצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם!".

מימונה ברחובות
צילום: באדיבות עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות