n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: "אירוע האביב" המסורתי למען האזרחים הוותיקים בעיר

רחובות: "אירוע האביב" המסורתי למען האזרחים הוותיקים בעיר

פורום שולחן עגול העירוני לקידום האזרחים הוותיקים בעיר, שמובילה המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, מפיק את "אירוע האביב" המסורתי למען האזרחים הוותיקים בעיר

אירוע האביב
צילום: כפיר בולטין

אירוע האביב לתושבים ותיקים: "אם נדע לאהוב"- מופע מחווה ליוסי בנאי, תחנות חייו ומיטב שיריו. האירוע יתקיים ביום א', 22.5.2022 כ"א אייר בשעה 10.30 בבית העם רחובות- היכל התרבות העירוני, בעלות כרטיס מסובסדת של 30 ₪ בלבד
ניתן לרכוש את הכרטיסים בטל' 08-9232200 או באתר בית העם באמצעות הקישור: https://bit.ly/3vF5PYw

פורום שולחן עגול העירוני לקידום האזרחים הוותיקים בעיר, שמובילה המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, מפיק את "אירוע האביב" המסורתי למען האזרחים הוותיקים בעיר.

"אם נדע לאהוב" – בוקר נוסטלגי המוקדש כולו ליצירתו של יוסי בנאי, שהיה אחד מאמני הבמה הגדולים שידעה הבמה הישראלית . בנאי מבטא בכישרונותיו, באישיותו, בעולמו היצירתי את השילוב המיוחד של שחקן, במאי, כותב ואיש הבימה הקלה. בסיפור חייו פוגשים דובר ססגוני של ההוויה הישראלית, מסמטאות ילדותו בירושלים ועד כתיבת המערכונים של הגששים, והוא מוליך אותנו בכישרון, באומנות ובפשטות למחוזות מרתקים, קרובים ורחוקים.

במופע יוצגו מיטב השירים של יוסי בנאי ביניהם ,אני וסימון ומואיז הקטן, אהבה בת עשרים, בחולות, עברית שפה קשה, שיכור ולא מיין , יוסף ג'ון ורבקה גו'ן, מרוב אהבה, ערב עירוני, ספירת מלאי ועוד. מדובר במופע מוסיקלי אנרגטי בביצוע חמישה שחקנים מצעירי הבימה הקאמרי ובית ליסין : נדב הנדלר, אלונה אלכסנדר, רובי קסוס, חגית ביאר ויונתן פז בוגנים. נגנים: דרור אלכסנדר שי אופיר, מנחה : עופר שפריר.

רחמים מלול, ראש העיר: "לתושבים הוותיקים של העיר יש חלק נכבד בבניינה, ועכשיו הזמן שלנו להחזיר להם על מה שנתנו ונותנים לעיר רחובות. אני מזמין את הגימלאים ליהנות ממופע אביב שהבאנו במיוחד בשבילם".

דר' רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: "נמשיך לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להעניק לתושביה הוותיקים של העיר חיי תרבות וקהילה מלאי תוכן".

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים: " צוות העובדות הסוציאליות במחלקה שוקד על מתן מענים בתחומים שונים הנוגעים לעולמות התוכן של האזרחים הוותיקים ובני משפחותיהם – בתחום הפרטני ,הקבוצתי והקהילתי. ציבור האזרחים הוותיקים מוזמן ליטול חלק באירוע חוויתי זה, ובשאר הפעילויות הקהילתיות שלנו"

אורית קרטה גהסי, עו"ס קהילתית המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים: " מטרת פורום השולחן העגול היא לפעול לשיפור חייהם של האזרחים הוותיקים בעיר. הפורום מפיק את מדי שנה את אירועי ההצדעה לאזרחים ותיקים ביניהם את האירוע האומנתי המרכזי ואת אירוע האביב".

 

ניתן לרכוש את הכרטיסים בטל' 08-9232200 או באתר בית העם באמצעות הקישור: https://bit.ly/3vF5PYw

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות