n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות החלה במבצע לאיסוף מחזוריות הבקבוקים

עיריית רחובות החלה במבצע לאיסוף מחזוריות הבקבוקים

בעקבות חוק הפקדון החדש בנושא בקבוקי משקה גדולים, מתייתר תפקידן של המיחזוריות. בהתאם- עיריית רחובות החלה במבצע לאיסוף המחזוריות

מיחזורית
מיחזורית. צילום: דוברות העירייה

בשבוע הקרוב תחל עיריית רחובות בשיתוף תאגיד המחזור תמיר במבצע איסוף מיכלי מחזוריות הבקבוקים מרחבי העיר. זאת בעקבות חוק הפיקדון שנכנס לתוקפו לאחרונה ויחול גם על בקבוקי משקה גדולים. מעתה ואילך את מכלי המשקה הגדולים ניתן יהיה להחזיר בתמורה לקבלת פיקדון ברשתות המזון הגדולות ובאתרים אשר מופיעים באתר המשרד להגנת הסביבה.

הליך פינוי המחזוריות (המתקנים לאיסוף בקבוקי משקה) מהמרחב הציבורי ימשך כשלושה שבועות.

בעיריית רחובות מזכירים כי אריזות פלסטיק של חומרי ניקוי וטיפוח, חלב או כל מוצר פלסטיק שאינו בקבוק יש להשליך לפח הכתום. פחים כתומים מוצבים בחדרי האשפה בבניינים המשותפים וגם בשטחים הציבוריים, הפריסה המלאה של הפחים הציבוריים מופיעה באתר העירייה.

ראש העיר, רחמים מלול: "בעקבות החלת חוק הפיקדון גם על בקבוקי משקה גדולים- נאסוף את המיחזוריות מהרחובות. אנו מזכירים לתושבים – אל תזרקו את הבקבוקים אלא החזירו אותם לפי הנחיות החוק, ואל תפסיקו למחזר! יתר פחי המיחזור ממשיכים לעמוד לרשותכם".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: " מדובר במהלך מבורך ודווקא ככל שמספר מתקני המחזור במרחב הציבורי יירד הציבור ימחזר יותר. לצד הפקדון על הבקבוקים יש לציבור הרחובותי פריסה מלאה של פח כתום בכל העיר אשר מאפשרת להמשיך למחזר ואף להגדיל את ההיקפים. אני קורא לציבור למחזר כמה שיותר, זו התרומה הקטנה של כל אחת ואחד מאיתנו למען הסביבה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות