n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מכבי רחובות חוזרת ללאומית!

מכבי רחובות חוזרת ללאומית!

אחרי שלוש שנים בליגה הארצית, קבוצת הכדורסל ששלטה במחוז הדרומי, עשתה זאת בענק ועלתה חזרה ללאומית אחרי ניצחון כפול על אליצור יבנה!

מכבי רחובות חוגגת 3 צילום חמי קדוסי

זאת הייתה עונה גדולה לקבוצה של קובי חסון ולא הייתה ראויה ממנה להעפיל בתום העונה אל הליגה הלאומית. ואכן, בתום סדרת גמר מצויינת מול היריבה החזקה ביותר שהייתה לרחובות בעונה האחרונה- אליצור יבנה, הכחולים לבנים סוף סוף עשו את זה וחזרו לליגה השניה!

אחרי הניצחון הביתי במשחק הראשון, הגיעה רחובות אל האולם היפה ביבנה במטרה לסגור את הסיפור ולהניף את צלחת האליפות של הליגה השלישית.

כצפוי, קל זה לא היה ולמעשה יבנה הוליכה כשנותרו פחות מ-30 שניות לשחק! יש לציין כי המקומיים כבר הוליכו ב-8 נקודות הפרש ודווקא בלי אפיק ניסים ורוברט רוטברט, הצליחה רחובות לחזור למשחק.

21 שניות לסיום, רחובות עלתה ליתרון 78:77 אחרי שתי קליעות עונשין מדויקות של גואטה, יבנה יצאה להתקפה הופמן המקומי זרק רע והחטיא, יבנה מיהרו לעשות עבירה ועידן רג'ואן דייק בראשונה והחטיא את השנייה, אך הכדור נשאר של רחובות אחרי נגיעה של שחקן יבנה בכדור שיצא החוצה.

מי שחתם את תוצאת המשחק היה יבגני חולודוב עם שתי קליעות עונשין שקבעו 81:77, מאמן יבנה אורי קוקיה, ניגש לברך את קובי חסון והחגיגות על הפרקט וגם ביציע הכחול של האורחים, החלו!

כאמור, אחרי 3 שנים והרבה אכזבות- הקבוצה חוזרת לליגה הלאומית ועכשיו נשאר רק לראות אם במועדון מרחובות מתכננים לבנות קבוצה מספיק חזקה שתילחם גם בעונה הבאה על עליית ליגה נוספת ותעשה היסטוריה!

צילומים מחגיגות מכבי רחובות- חמי קדוסי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות