n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / "דווקא עכשיו, בתוך אתגרי הקורונה זו פעילות חשובה"

"דווקא עכשיו, בתוך אתגרי הקורונה זו פעילות חשובה"

״הפלטפורמה"- מרכז הצעירים של רחובות, מזמין את הצעירות והצעירים בעיר להשלים בגרויות עם בית הספר "בגרות ערב" בתיכון דה שליט

הפלטפורמה
הפלטפורמה. צילום: עיריית רחובות

"הפלטפורמה" היא מרכז הצעירים העירוני המיועד לתושבי רחובות בגילאי 18-35, במטרה לכוון אותם לפתח את הקריירה הטובה ביותר עבורם ובהתאם לנטיות, הכישורים, השאיפות והחלומות שלהם. כחלק מהשאיפה לקדם את צעירי העיר אל לימודים אקדמיים וקריירה מקצועית, בשנים האחרונות מפעילה הפלטפורמה תכנית להשלמת 12 שנ"ל באמצעות בחינות בגרות.

התכנית להשלמת בגרויות תחזור לפעול גם השנה ב"פלטפורמה" בשיתוף הפעולה עם "בגרות ערב" בדה שליט. באמצעות התכנית יוכלו צעירי העיר להשלים או לשפר בגרויות בעזרת קורס הכנה ממוקד שיתקיים בשעות הערב.

בקורס ההכנה לבגרות הצעירים ילמדו בכיתות קטנות וממוזגות, מורות ומורים מנוסים בתחום, תכנית לימודים המותאמת באופן אישי לכל תלמיד ולמתקשים אף יוצמד סטודנט מטעם "הפלטפורמה" שילווה אותם לאורך התהליך כולו. סטודנטים שירשמו לקורס השלמת הבגרויות באמצעות הפלטפורמה יזכו להנחה של כ-1,000 שקלים במעמד ההרשמה.

בית הספר להשלמת בגרויות – בגרות ערב – דה שליט מביא עמו ניסיון רב ופעיל מזה 34 שנים. המורים המקצועיים בבית הספר מובילים את התלמידים להצלחות והישגים. לצד הלימודים הפרונטליים, מתקיימים גם שיעורים פרטניים דוגמת שיעורי עזר, אימון אישי ועזרה בשיעורי הבית. המורים בבית הספר ילמדו אתכם טכניקות לימוד איכותיות שיעזרו לכם ללמוד כמה שיותר חומר במעט זמן.

הקורסים יתקיימו בפיקוח משרד החינוך, והאחריות הפדגוגית הינה של "בגרות ערב". עלות הקורס מסובסדת עבור צעירי הפלטפורמה  וניתן לשלם גם באמצעות הפיקדון מהשירות הצבאי/הלאומי.

פרטים נוספים והרשמה לקורס באמצעות אתר "הפלטפורמה רחובות"

או באמצעות יצירת קשר עם אורטל בטל' 08-9314803.

רחמים מלול ראש העיר: "אנו מעניקים לצעירות וצעירי העיר להשלים בגרויות בקלות ובכך לפתוח עבורם את הדלת להשכלה גבוהה ולימודים אקדמיים. צעירי העיר מוזמנים להשתתף בתכנית ולהכיר מקרוב את מרכז הצעירים העירוני שלנו, הפועלם למענם".

חבר המועצה ד"ר אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "זוהי אכן 'הפלטפורמה הנכונה' – צוות הפלטפורמה ממשיך לפעול ולעשות למען הצעירים בעיר, תוך מתן מענה לאתגרי הקריירה המגוונים העומדים בפני צעירים. דווקא עכשיו, בתוך אתגרי הקורונה זו פעילות חשובה מעין כמותה ואני מברך את צוות הפלטפורמה על העשייה העקבית והיצירתית."

אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "בפלטפורמה אנחנו קשובים לצורכי הצעירים ומפתחים תוכניות מותאמות. לצעיר יש פחות זמן פנוי מאשר לנער בתיכון, שכן הוא בדרך כלל צריך לכלכל את עצמו בנוסף ללימודים. התוכנית לבגרות מתקיימת בערב, כדי לאפשר לצעירים לעבוד ובנוסף היא מלווה ע"י נשות צוות מהפלטפורמה, על מנת לתת לצעירים את כל המענים הדרושים להם להצלחה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות