n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / גאווה רחובותית: הוא קצין והוא משלנו

גאווה רחובותית: הוא קצין והוא משלנו

א' בוגר קורס קציני יבשה קרביים, בן 20 מרחובות: "השירות הצבאי זו אחת תקופות החשובות ביותר בחיים של אנשים במדינת ישראל".

א בוגר קורס קציני יבשה קרביים
צילום: דובר צה"ל

הכירו את בוגר קורס קצינים מחזור 62, הצוער א' שמייצג בגאווה את רחובות ואת חיל ההנדסה הקרבית.

קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים ביום חמישי האחרון בטקס שנערך בבית הספר לקצינים (בה״ד 1) במחנה ״לסקוב״, במצפה רמון. הטקס התקיים בראשות ראש הממשלה, נפתלי בנט ובהשתתפות הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך ומשפחות בוגרי הקורס.

הבוגרים והבוגרות סיימו את קורס הקצינים בתום שמונה חודשי הכשרה, במהלכם עברו את שלב ההכשרה הראשון במגמת ״להב״, בבה״ד 1. את השלב השני, ביצעו צוערי חטיבות החי״ר במגמת ״גפן״ בבה״ד, וצוערי החילות השונים בהשלמות החיליות השונות בבסיסי ההדרכות השונים. החל משבוע הבא עתידים הקצינים והקצינות החדשים להוביל ולפקד על הלוחמים והלוחמות בכלל הגזרות.

א׳ בן 20 מרחובות, האח הבכור מתוך שלושה אחים. א' מגיע ממשפחה צבאית, אביו היה קצין ביחידת מורן, אימו שירתה בחיל האוויר. סבו מצד אבא היה אל״ם במילואים, התחיל את שירותו הצבאי בחטיבת גולני וסיים אותו במילואים בחיל הלוגיסטיקה.

א' התגייס בדצמבר 19 ליחידת יהל״ם וסיים מסלול של שנה וחודשיים בפלוגת סמו״ר. סוף המסלול היווה עבור א' אירוע משמעותי, הוא הבין שהוא מסוגל לעשות הכל. לאחר סיום המסלול המסלול שירת א' בפלוגת הלוחמים בתקופה של מבצע ׳שומר החומות׳ ולאחר המבצע יצא לקורס הקצינים.

א' מספר לנו: "רוצה להעלות את המודעות בחשיבות הסגל הפיקודי בצבא כחלק בלתי נפרד מהשירות, אני מרגיש שהנוער של היום רק רוצה לסמן וי על תקופת השירות ואני לא מסכים איתם, השירות הצבאי זו אחת תקופות החשובות ביותר בחיים של אנשים במדינת ישראל".

כעת, א' מסיים בהצלחה רבה את קורס הקצינים, תמשיך להגן על המדינה ולהסב גאווה לעיר ולמשפחה.
ישר כוח א', אנחנו גאים בך!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות