n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: נפתחו אירועי הקיץ "נפלאות ליד הבית" בכל רחבי שכונות העיר

רחובות: נפתחו אירועי הקיץ "נפלאות ליד הבית" בכל רחבי שכונות העיר

הצלחה לאירוע הקיץ הראשון של "נפלאות עד הבית": גן היקב היה מלא מפה לפה בפעילות בסימן מיחזור

אירועי קיץ רחובות 4
צילום: באדיבות עיריית רחובות

גן היקב ברחוב הנשיא הראשון היה מלא מפה לפה היום בהורים וילדים שהגיעו לאירוע הראשון של עיריית רחובות והחברה העירונית בשיתוף תאגיד המחזור "תמיר" במסגרת אירועי הקיץ בשכונות במקום חיכו להם פסל חי, הצגה ופעילות בסימן מחזור .ילדים רבים הגיעו עם אריזות למיחזור וקיבלו פרס מרענן במיוחד- ארטיק.

 

לכל המידע על אירועי הקיץ בשכונות, כולל מפה, באתר העירייה.

עיריית רחובות והחברה העירונית חברו יחדיו כדי לחגוג את הקיץ עם כל המשפחה, בכל רחבי העיר. שיתוף פעולה מוצלח בין אגף השכונות, אגף הגנים והנוף, אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות והחברה העירונית, הוביל ליצירת אירועים ייחודיים בגנים הציבוריים בשכונות העיר, מתוך מטרה להנגיש את התרבות לכל התושבים והתושבות, "ליד הבית": חגיגות קיץ מרהיבות ועשירות עם שלל אטרקציות איכותיות בגני העיר, אשר רובם עברו שיפוץ, שידרוג וחידוש ע"י אגף הגנים והנוף.

אירועי קיץ רחובות
צילום: באדיבות עיריית רחובות

ביום ראשון התקיים האירוע הראשון שהחל בגן האקליפטוס המחודש בחנוכת הגן, ובשעה 17:30 החלה הפעילות בגן היקב הסמוך, ברח' הנשיא הראשון. מתחם היקב התמלא מפה לפה בהורים וילדים שמילאו את פחי המיחזור הכתומים במקום באריזות למיחזור וקיבלו ארטיקים כפרס. במקום חיכה לבאים פסל חי, פעילות מגוונת בנושא מיחזור פעילות בנושא חציית כביש בבטחה וכמובן הצגה.

חנוכת גן האקליפטוס
צילום: באדיבות עיריית רחובות

התחרות הכי סביבתית שיש, "קיץ של מחזור" יצאה לדרך בתאריך 1.7, והיא נערכת בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר, אתר וואלה! ועיתון מעריב. מדובר בתחרות ארצית אשר בה משתתפת גם העיר רחובות ותושביה. מטרת הרשויות שמשתתפות בתחרות היא למחזר כמה שיותר אריזות המיועדות לפח הכתום.

אירועי קיץ רחובות 2
צילום: באדיבות עיריית רחובות

על מנת לנצח בתחרות ולהמשיך להוביל בתחום המיחזור, עיריית רחובות יוצאת בקמפיין מחזור בעיר, ופועלת להניע את התושבים למחזר כמה שיותר אריזות לפחים הכתומים, בשיתוף קייטנות הקיץ של רשת חוויות וקייטנות החברה העירונית רחובות, בתי אב וכל תושבי העיר.

עיריית רחובות תגברה בהתאם את הפינויים של הפחים הכתומים . בסיומה של התחרות, טקס הוקרה ייערך בנוכחות מנכ"ל תמיר ויזכה את הרשויות שהראו גידול משמעותי בתעודת הוקרה. הרשות הממחזרת ביותר, זאת שעשתה את קפיצת הדרך הבולטת יחסית לשנים עברו, על פי נתוני האיסוף של תמיר , תזכה בהופעה של הזמר אליעד נחום לתושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות