n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות חוגגת מימונה

רחובות חוגגת מימונה

למרות הקורונה ברחובות לא ויתרו על חגיגות המימונה שנערכו בצורה שונה השנה

משאית המימונה

עיריית רחובות והחברה העירונית לא מוותרות על מופע המימונה המסורתי: אחרי אוהל המימונה הממונע שסובב ברחבי העיר אמש (יום רביעי),

מחר תצויין המימונה גם במופע של הפייטן ליאור אלמליח ופרויקט פיוט ישראלי – הזמרים מיכאל פרץ ואוריאל ישי בליווי נגנים – בחפלה מרוקאית, מזרחית ושירי פיוט כמיטב המסורת. המופע ייערך באולפן העירוLIVE המשדר בימים אלה, ויועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ובעמודי הפייסבוק של החברה העירונית והעירונוער.
מידי שנה עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית מקיימות חגיגת מימונה באוהל אותנטי גדול עם אורחים רבים ואלפי מופלטות המחולקות לקהל הרחב.

השנה, בשל ההנחיות החליטו בעיריה ובחברה העירונית לקיים את השמחה בכל זאת – אך בדרך קצת שונה: אמש סבב אוהל המימונה הנייד ברחבי העיר ודאג לעשות שמח לקהל הרחב, ברוח המימונה המיוחדת, בפיקוחם של אגף התנועה והשיטור העירוני אשר דאגו לכך שלא תהיינה התקהלויות ותושבים לא ייצאו מביתם.

ראש העיר רחמים מלול חוגג מימונה בביתו
ראש העיר רחמים מלול חוגג מימונה בביתו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות