n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / "הצלחנו לפתור סכסוך משפטי ארוך בדרך של שלום"

"הצלחנו לפתור סכסוך משפטי ארוך בדרך של שלום"

אחרי עשור של סכסוך משפטי: עיריית רחובות ומכון ויצמן למדע גיבשו הסדר פשרה בנוגע להיטלים ולאגרות

ראש העיר מר רחמים מלול ונשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' אלון חן
ראש העיר מר רחמים מלול ופרופ' אלון חן
צילום: עיריית רחובות

לאחר קרוב לעשור של חילוקי דעות באשר לחיובים שביקשה עיריית רחובות להטיל על מכון ויצמן למדע בגין היטלי פיתוח שונים, הגיעו באחרונה עיריית רחובות ומכון ויצמן למדע להסכם כוללני על דרך הפשרה. ההסכם הכוללני הוא לסילוק סופי ומוחלט של כל התביעות בנושא סכומי ההיטלים והאגרות שהיו שנויים במחלוקת בין הצדדים.
לרגל המאורע נפגשו הצדדים טרם חג השבועות במכון ויצמן למדע למעמד החתימה החגיגי על הסכם הפשרה. החתימה נערכה במעמד ראש העיר, מר רחמים מלול, ונשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' אלון חן. ההסכם שנחתם הוגש לאישורו של בית המשפט העליון, ואתמול הוא קיבל את תוקף של פסק דין רשמי לאחר דיון שקיים בית המשפט העליון בנושא תוך שהוא מברך ומשבח את הצדדים על שהשכילו להגיע להבנות בניהם. כעת כל ההליכים המשפטיים האחרים צפויים להסתיים אף הם.

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול אמר היום כי "אנו מברכים על הרוח החדשה שנושבת ממכון ויצמן למדע. המכון הוא יהלום בכתר העיר, ותושבי העיר מתברכים בכל הידע והמחקר שמתהווים בין כתליו. אני שמח שהצלחנו לפתור סכסוך משפטי ארוך שנים בדרך של הסכמה ושלום, כפי שהמליצו בתי המשפט. אנו מצפים להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה של העיר והעירייה עם מכון ויצמן למדע והעומדים בראשו"

נשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' אלון חן, אמר: "מכון ויצמן למדע הוא חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית, ומהקהילה המקומית של העיר רחובות, עיר המדע והתרבות. אנו רואים לעצמנו זכות וחובה לתרום לשיפור החינוך ברחובות, ולקדם את מעמדה של העיר בתחום התעשיות המתקדמות, שרבים מבוגרי המכון מובילים. אנו מקווים ומאמינים שהפשרה שאליה הגענו תאפשר לנו לבנות עם העירייה ועם תושבי העיר מערכת יחסים חדשה, שתושתת על אמון ושיתוף פעולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מחלקים תווי שי למשפחות נזקקות

רגע לפני חג פסח: עיריית רחובות השלימה את מבצע 'קמחא דפסחא'

תפריט נגישות