n
דף הבית / רחובות / צרכנות רחובות / מהן צלחות קורנינג?

מהן צלחות קורנינג?

קורנינג הוא מותג עולמי מוכר ומוביל בעולם של כלי אוכל והגשה. מדובר בחברה בינלאומית שהכלים שלה, מכל הסוגים וכל הסטים, נמכרים בכל המדינות

צלחות
צילום: FREEPIK

כלי קורנינג נחשבים לאהודים במיוחד בעיקר בשל האיכות הגבוהה, הסיכון הנמוך לנזק או שבר והעיצוב המרהיב שמתחדש כל הזמן. בין סוגי הכלים אפשר למצוא צלחות במגוון רחב של גדלים וכמובן דגמים, קערות למנות אחרונות או מרקים, מגשי אירוח וצלחות הגשה למרכז השולחן ובעצם כל דבר שמחפשים כדי להפוך את שולחן הארוחה לחגיגי, יוקרתי, ייחודי ומרהיב ביופיו. דבר נוסף שמאפיין את כלי קורנינג הוא הצבע הלבן הבוהק והצחור שלהם, שנשאר ומהווה את אחד מסימני ההיכר של הכלים והצלחות ונשאר עמיד ומבריק גם אחרי מספר גבוה של שימושים. יש את מי שצלחות קורנינג הן הצלחות היחידות שיש לו בבית ובהן עושים שימוש בכל יום ובכל ארוחה ויש את מי ששומר את הסט של קורנינג לארוחות חגיגיות ומיוחדות כמו אלה של החגים או כאשר מגיעים אורחים חשובים ואהובים לארוחה. 

בחירה של צלחות קורנינג

כאמור, מדובר במוצג מוביל, פופולרי ואהוד במיוחד בכל רחבי העולם וגם בישראל. בין הדגמים המובילים והאהובים ביותר אפשר למצוא שלל צלחות קורנינג מעוצבות שכל אחד יכול לבחור על פי שאר הכלים שיש לו בבית, על פי הטעם האישי שלו וכמובן בהתאם לסוג הצלחות שהוא מחפש – יומיומיות או חגיגיות? בין הצלחות של קורנינג אפשר למצוא צלחות בגדלים שונים, כמו גם מגשים אובליים שהם בעצם צלחת גדולה יותר. את הצלחות אפשר להשיג ביחידות בודדות בחנויות המתמחות בכלי בית וכלי מטבח או כסט שלם של מערכת אכילה שתכלול תחות קטנות וגדולות לכמה סועדים, מספר דומה של קעריות ובעצם כל מה שדרוש כדי לערוך שולחן לארוחה טובה וטעימה עם לא מעט אנשים. כל משפחה יכולה למצוא את הסט של קורנינג שיהיה הכי אהוב עליה וכמובן מתאים למספר הנפשות שבה וכך צלחות קורנינג הופכות לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של הבית והמשפחה.

קורנינג – מוצר עולמי ובינלאומי!

ללא ספק מדובר באחווה שקיימת בין כל אוהדי הכלים והמותג. אלה יחכו בסבלנות לתקופות החגים על מנת להשיג עוד צלחות וכלים במחירים טובים ואטרקטיביים כדי להעשיר את אוסף כלי המטבח שכבר קיים ברשותם. אלה אפילו יגדירו את עצמם שכאלה שעוקבים אחרי דגמים חדשים של צלחות ולא יהססו לבצע הזמנה מקוונת של הצלחות וכמובן יחכו בקוצר רוח להגעת המשלוח. הצלחות ייקחו חלק בכל ארוחה, עם כל אורח או בן בית ובעיני האנשים האלה האוכל יהיה טעים בראש ובראשונה בזכות כלי האוכל המהודרים והמיוחדים שעלים הוא יוגש. אין ספק שצלחות קורנינג בגדלים, דוגמאות ודגמים שונים יהיו בדיוק מה שצריך כדי לשדרג את המראה והטעם של הארוחה!

 

 

 

*כתבה פרסומית

תגובה אחת

  1. תודה על ההמלצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות