n
דף הבית / רחובות / צרכנות רחובות / למה לנסוע כעת לצימרים בצפון

למה לנסוע כעת לצימרים בצפון

תקופת הקורונה מציבה בפנינו אתגרים רבים ושונים שלא הכרנו קודם לכן. הצורך בשמירה על הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו גורם לנו לשנות את דרכי חיינו וכן משפיע במידה רבה על דפוסי התיירות והנופש שלנו

צימרים
צילום: FREEPIK

בזמן משבר הקורונה נסגרו השמיים בפנינו, והיכולת לנפוש בחו"ל צומצמה מאוד. זוהי רק אחת מהסיבות שזהו הזמן המתאים ביותר לצאת לנופש בישראל בכלל, ולנסוע לצימרים בצפון בפרט. חופשה בצימרים בצפון היא הזדמנות מושלמת למצוא קצת שקט ורוגע בזמן הזה, וגם לתמוך בכלכלה הישראלית, בבעלי עסקים מהצפון ובתיירות המקומית.

 

חוויה מפנקת

נסיעה לצימר היא תמיד חוויה מפנקת. צימרים בצפון ידועים כמוקד של פינוק, שירות איכותי וכוללים מתקנים נוספים שהופכים כל נופש בהם לחוויה בלתי נשכחת. הבילוי מתחיל כבר בשעת ההגעה לצימר, בשעה שפורקים את המזוודות.בזמן הזה כבר ניתן להתרשם מיחידת האירוח שתתבצע בה השהייה בה בסוף השבוע או בימים הקרובים. הרושם הראשוני יקבע את מידת שביעות הרצון מהצימר שבחרתם.

פרט לרמת האיכות של יחידת האירוח עצמה, הצימרים הם אתריםשבדרך כלל שנשקף מהם נוף צפוני וגלילי חד פעמי. מספיקה נשימה אחת עמוקה של האוויר הגלילי בסביבת הצימר על מנת להיכנס לאווירה ולהתחיל להירגע. לאחרמכן מתחילה חוויית הפינוק עצמה. הפינוק בא לידי ביטוי בתנאים של הצימר, בג'קוזי או בבריכת השחייה הצמודה וכן במזרנים הרכים והמזמינים שמאפשרים שנת צהריים או לילה גלילית ועמוקה.

 

תמיכה בתיירות ישראלית

מלבד לחוויית הפינוק שמספק הצימר, התקופה הנוכחית היא הזמן הטוב ביותר לתמוך בעסקים מקומיים. רבים מהצימרים בצפון היו סגורים במשך תקופה לא קצרה, והבעלים שלהם חוו הפסדים עצומים. כמו כל הכלכלה הישראלית, ענף תיירות הפנים בארץ ספג מכה קשה מאוד בתקופת ההגבלות של הקורונה. אחת מהדרכים להניע שוב את גלגלי הכלכלה הישראלית היא לחזור ולצרוך מוצרים ושירותים – וזה כולל כמובן את תיירות הפנים. אזור הצפון הוא אזור יפהפה ומזמין, ונסיעה לנופש בצימר בצפון היא הזדמנות לשלב חופשה נהדרת עם תמיכה בכלכלה המקומית ובעלי העסקים בצפון.

הבחירה לנסוע כעת לנופש בצפון היא החלטה לתמוך לא רק בבעלי הצימרים אלא גם בכל העסקים באזור שסובבים סביב התיירות המקומית – מסעדות, בתי קפה, גלריות, אטרקציות תיירותיות שונות ועוד.

 

בחירה בצימרים מומלצים

אם החלטתם לפנק את עצמכם ואת המשפחה בנסיעה לחופשה קצרה בצפון, כדאי להתעדכן מה הם הצימרים המומלצים בתקופה זו. יש להיערך לכך שהצימרים מצויים בתפוסה מלאה בקיץ הקרוב, אך ישנן רשימות המתנה שניתן להיכנס אליהן וכן תמיד ניתן למצוא מקום פנוי אם מחפשים טוב מספיק.

ישנם אתרים ברשת שמפרטים את כל השירותים המוצעים בצימרים השונים, ובהם תוכלו למצוא גם המלצות ספציפיות וכן המלצות וביקורות גולשים. המלצות אלו הן בדרך כלל אמינות, וניתן לסמוך עליהן ולבחור לנסוע למקומות אירוח שיש עליהם ביקורות חיוביות והמלצות חמות.

 

ארוחת בוקר בצימר

אחד מהדברים המהנים ביותר בזמן חופשה בצימר בצפון הוא ארוחת בוקר גלילית שמוגשת עד אליכם. חוויית הנופש אינה שלמה ללא ארוחת בוקר מפנקת, כפי שיודע כל מי שנוסע מדי פעם לנופש בארץ.

אז אם אתם רוצים לקבל ארוחת בוקר טובה בזמן נופש איכותי בצפון, ובאותה הזדמנות גם לתמוך בבעלי העסקים המקומיים ולהירגע בנוף ירוק ויפה – זוהי העת המושלמת ליציאה לנופש בצימר בצפון. הנופש הזה יכול להיות בדיוק מה שהנפש שלכם זקוקה לו בתקופה מורכבת זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות