n
דף הבית / רמלה לוד / רמלה-לוד ספורט / רמלה: קבלת פנים לנבחרת הטאיקוונדו

רמלה: קבלת פנים לנבחרת הטאיקוונדו

עיריית רמלה ערכה קבלת פנים חגיגית לנבחרת הטאיקוונדו בספרייה העירונית עם חזרתם מאליפות אירופה והביאו כבוד לענף הטאיקוואנדו

עיריית רמלה ערכה קבלת פנים לנבחרת הטאיקוונדו
צילום: באדיבות עיריית רמלה

רמלה מצדיעה לנבחרת הטאיקוונדו של ישראל. ראש העיר רמלה מיכאל וידל אירח השבוע את נבחרת הטאיקוונדו של ישראל עם חזרתם מאליפות אירופה. קבלת הפנים החגיגית לסגל נבחרת העתודה התקיימה בספרייה העירונית. הצוות המקצועי ושחקני הנבחרת הגיעו בהרכב מלא – לקבלת הפנים החגיגית בה נכחו גם יו״ר ההתאחדות הישראלית לטאיקוונדו יהודה מעיין, נועה שמידע, מנכ"לית התאחדות הטאיקוונדו ניסים רון מנהל אגף ספורט ואירועים.

ראש העיר מיכאל וידל בירך: "ההישג האדיר שהשגתם מהווה ציון דרך משמעותי בספורט הישראלי. רמלה גאה בכם על הזכיות באליפות שהביאה כבוד רב לענף הטאיקוונדו הישראלי וכמובן לעיר רמלה, בירת הטאיקוונדו של ישראל"

נזכיר כי במהלך האליפות קטפו המשתתפים 4 מדליות בהם: כסך – אבישג סמברג, ארד לרבקה בייך, נמרוד קריביצקי ואסף יסעור (פראלימפי) יצוין כי כל הזוכים מתאמנים במועדון הספורט "שרעבי אומניות לחימה" ברמלה.

"ההישג האדיר שהשגתם מהווה ציון דרך משמעותי בספורט הישראלי. רמלה גאה בכם על הזכיות באליפות שהביאה כבוד רב לענף הטאיקוונדו הישראלי וכמובן לעיר רמלה, בירת הטאיקוונדו של ישראל", אמר ראש העיר רמלה מיכאל וידל לחברי הנבחרת, "זו זכות עבורנו לארח אתכם כאן ברמלה, המקום המהווה לכם כבר שנים ארוכות בית, אתם מהווים מודל לחיקוי והשראה לילדים ובני נוער בכל הארץ ודורות של ספורטאים אחריכם ירצו להשיג את מה שהשגתם באליפות אירופה. הזכייה שלכם באליפות ובעיקר הדרך שבה השגתם את המטרה, עם הרבה נחישות , התמדה וווינריות מראה לכל אותם ילדים שמתאמנים ברמלה ובמדינת ישראל כולה שהספורט הישראלי יכול להגיע להישגים מרשימים ושבאמצעות התמדה ובנייה נכונה של היסודות – השחקנים הישראלים לא נופלים מהמקבילים להם".

יחיעם שרעבי, מאמן נבחרת ישראל אמר בהתרגשות: "אתם מדהימים! עבודה קשה וסופר משתלמת! תמיד הבאתם ואתם ממשיכים להביא גאווה כל כך גדולה למועדון ולמדינה כולה!"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG_0653_Sanitized

בנק לאומי בפעילות ספורטיבית חווייתית ומשותפת עם עמותת שער שוויון

תפריט נגישות