n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: הוועד האולימפי בישראל בחר בעיר רמלה

רמלה: הוועד האולימפי בישראל בחר בעיר רמלה

רמלה נבחרה כחממה לאיתור כשרונות צעירים בספורט על ידי הוועד האולימפי בישראל. כבוד גדול!

רמלה על מפת הוועד האולימפי בישראל
צילום: באדיבות העירייה

בשורה משמחת לתושבי העיר, הוועד האולימפי בישראל בחר בעיר רמלה כחממה לאיתור כשרונות צעירים בספורט. הבחירה ברמלה אינה מקרית והיא נובעת מהערכה הרבה של גורמי הספורט בארץ להישגים הרבים, התשתיות האנושיות והפיסיות והפוטנציאל הרב הקיים בעיר.

בשלב זה המיקוד יהיה בענף הטאקוונדו וטניס שולחן. השבוע קיבל סגן ראש העיר, אברהם דז'ורייב יחד עם מנהל אגף הספורט ואירועים ניסים רון את כל הצוות המוביל של המיזם המבורך בראשותה של יו"ר הוועד האולימפי, הספורטאית האגדית יעל ארד. דז'ורייב בירך את כל המשתתפים בשם ראש העיר מיכאל וידל והודה להם על הבחירה ברמלה. 

ביום האיתור השתתפו גם מנכ״ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג, יו"ר איגוד הטאקוונדו יהודה מעין והמנכ״לית נועה שמידע, מנכ״ל איגוד הטניס שולחן פבל ליסובצב, המדליסטית האולימפית אבישג סמברג ומאמנה יחיעם שרעבי והמדליסטים מאליפות אירופה נמרוד קרביצקי ורבקה באייך. רמלה עיר של ספורט!

רמלה על מפת הוועד האולימפי בישראל 2
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות