n
דף הבית / רמלה לוד / רמלה-לוד ספורט / לוד: בנבחרת הכדורשת מתכוננים למשחקי המכבייה 2022

לוד: בנבחרת הכדורשת מתכוננים למשחקי המכבייה 2022

בשנים האחרונות, צבר ענף הכדורשת פופולריות רבה, וחלה בו התקדמות גדולה בענף גם בלוד וכאן מקווים להוליך את נבחרת הכדורשת של העיר להישגים במשחקי המכבייה שיתקיימו במהלך חודש יולי הקרוב

נבחרת הכדורשת של לוד עם המאמן ומנהלת הקבוצה
נבחרת הכדורשת של לוד עם המאמן ומנהלת הקבוצה. צילום: דוברות עיריית לוד

המאמן אנדריי סובורין והמנהלת מזל טייב מקווים להוליך את נבחרת הכדורשת של לוד להישגים במשחקי המכבייה שיתקיימו במהלך חודש יולי הקרוב, בהשתתפות נבחרות מכל רחבי תבל.

בשנים האחרונות, צבר ענף הכדורשת פופולריות רבה, וחלה התקדמות גדולה בענף בלוד. בעיר פועלות מספר קבוצות במסגרות שונות. השחקניות, בעיקר אימהות צעירות בשנות ה-30 לחייהן, פלוס מינוס, לוקחות את הספורט ברצינות רבה, ובזכות אימונים קשים ומפרכים מגיעות להישגים נאים.

בלוד פועלות 3 קבוצות עיקריות: קבוצת עיריית לוד – המשחקת בליגה למקומות עבודה, קבוצת "אספרסו" – המשחקת בליגה המקומית וקבוצת "המעפילים" – שמשתתפת בעיקר בתחרויות חובבניות.

לאור הצלחת הקבוצות, הוחלט באגף הספורט של עיריית לוד להקים נבחרת של העיר לוד, בהדרכת אנדריי סובורין, אחד המאמנים הטובים והידועים בענף, מקצוען אמיתי שלוקח את המשימה בשיא הרצינות. יחד עם מנהלת הקבוצה, מזל טייב הדינאמית והנמרצת, שעובדת כמנהלת בכירה באגף הספורט, הם מספקים לנבחרת את כל התנאים להצלחה. מתוך 45 שחקניות שמשחקות בשלוש קבוצות בעיר, נבחרו 15 לייצג את נבחרת העיר לוד. משימתן הראשונה היא הצלחה במשחקי המכבייה, שיתקיימו באמצע חודש יולי הקרוב, בהשתתפות נבחרות מכל רחבי העולם.

כַּדוּרֶשֶת הוא משחק כדור קבוצתי בעל מאפיינים הדומים לכדורעף. בישראל הוא משוחק בעיקר על ידי נשים. למשחק הכדורשת מאפיינים הדומים למשחק הכדורעף, כאשר ההבדל העיקרי הוא שבמקום להדוף את הכדור במכות עילית ותחתית, תופסים את הכדור בידיים לפרק זמן של עד שנייה אחת. המטרה במשחק היא לגרום לכדור לפגוע במגרש הקבוצה היריבה, תוך העברתו מעבר לרשת. רוב הליגות בישראל משחקות לפי החוקה הרשמית של איגוד הכדורשת הישראלי. בקרוב נביא כתבה נרחבת, מלווה בתצלומים, על הכנות הנבחרת הלודאית למשחקי המכבייה. נאחל לבנות הצלחה באימונים.

באגף הספורט בעיריית לוד בהובלת מאיר אליהו ומחזיק תיק הספורט אריה לוי, מסרו את ברכתם לנבחרת הכדורשת של לוד ואיחלו לשחקניות הקבוצה הצלחה רבה במשחקי המכבייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG_0653_Sanitized

בנק לאומי בפעילות ספורטיבית חווייתית ומשותפת עם עמותת שער שוויון

תפריט נגישות