n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / שבוע הסוכרת הבינלאומי

שבוע הסוכרת הבינלאומי

מרפאות כללית ברמלה יוצאים בקריאה לחזרה לאורח חיים בריא (אחרי הישיבה בבית עקב הסגרים)

מרפאת כללית ברמלה
מרפאת כללית ברמלה. צילום: יח"צ

השבוע מציינים במרפאות כללית בעיר רמלה את שבוע הסוכרת הבינ"ל באופן קצת שונה, בשל הנזקים הבריאותיים שהביאה עמה מחלת הקורונה והסגרים. במהלך השנתיים האחרונות הייתה ירידה במספר הביקורים של חולי סוכרת במרפאה, והיום הצוות הרפואי של כללית הכולל רופאים מומחים, אחיות סכרת, פיזיותרפיסטים, תזונאיות ועובדות סוציאליות, יוצא בקריאה לחזרה לאורח חיים בריא כדי להפחית ואף למנוע את נזקי המחלה.

איתן פייגלסון, מנהל הפיזיותרפיה במרפאת לב רמלה של כללית, מסביר כי סוכרת הנה אחת המחלות הנפוצות ביותר בארץ ובעולם ושיעור החולים הלא מאוזנים נמצא בתקופת הקורונה בעלייה. "בשבוע הסוכרת כמו לאורך כל השנה, מתקיימת פעילות ענפה של כללית במטרה להעלות את המודעות של חולי הסוכרת לניהול עצמי יעיל של מחלתם, כולל התמדה בפעילות גופנית, תזונה נכונה וניהול לחצים, ובכך להפחית ואף למנוע את הנזקים של המחלה ולאפשר למטופלים לחיות חיים ארוכים ומלאים".

לדברי ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית: "סוכרת היא אחד המצבים הרפואיים המורכבים לטיפול עם השלכות ארוכות טווח על בריאותם של המטופלים ולכן אנו משקיעים משאבים רבים בטיפול בחולי הסוכרת: פתיחת מרפאות סוכרת ייעודיות, מפגשים אישיים עם הרופאים והאחיות, סדנאות להעצמת המטופל לניהול המחלה, תכניות מעקב וטיפול יזום אחר חולי הסוכרת הכוללים בדיקות תקופתיות, איזון סוכרת ומחלות נילוות (יתר לחץ דם ויתר כולסטרול) ואימוץ טכנולוגיות חדישות המאפשרות ניטור של רמות הסוכר בדם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות