n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: תרגיל מוצלח בחירום בשיתוף פיקוד העורף וגורמי הצלה וחילוץ

רמלה: תרגיל מוצלח בחירום בשיתוף פיקוד העורף וגורמי הצלה וחילוץ

מנכ"ל העירייה רונן עזריה: התרגיל עבר בהצלחה, ובחן את כל המערך העירוני מבחינה ארגונית ותפעולית בזמן חירום

עיריית רמלה ערכה תרגיל מוצלח
צילום: באדיבות עיריית רמלה

עיריית רמלה ערכה השבוע תרגיל חירום המדמה מס' תרחישים בהם רעידת אדמה, הפסקת חשמל ממושכת  וזיהום מים משמעותי. התרגיל נערך בשיתוך פיקוד העורף, מטה מל"ח עירוני, צה"ל, משטרה, מד"א, כיבוי אש, ומשרדי ממשלה.  במהלך התרגיל נדרשה העירייה לדאוג לצורכי התושבים, ונבחן כל המערך העירוני מבחינה ארגונית ותפעולית בחירום, מהודעות לציבור והנחיות בחירום ועד אספקת המים, פינוי אוכלוסייה, הפעלת המוקד העירוני בחירום, פתיחת מרכזי מידע, קליטה, מרכז טיפול באוכלוסייה, הפעלת מתנדבים ועוד.

חלקו הראשון של התרגיל שהתקיים השבוע והיה בעיקרו לימודי ותיאורטי עבר בהצלחה ועתיד להימשל לחלקו השני במהלך אפריל, אז מתוכננת פעילות מעשית בשטח.

בתרגיל השתתף ראש העיר, מנכ"ל העירייה שברך על התרגיל והדגיש, כי העירייה רואה חשיבות רבה במוכנותה בחירום וכי מטרתו העיקרית של התרגיל, היא ביצירת המודעות לחירום ותרגול כל מערכי העירייה וגורמי חוץ במתן מענה בעת משבר ומלחמה.

התרגיל נערך ביוזמת פיקוד העורף, בהובלת אגף הביטחון בעיריית רמלה בראשותו של איציק אסרף שעמל עם אנשיו לקראת הכנתו של התרגיל, בו נטלו חלק גורמים רבים בהם כל מערך החירום במנגנון העירוני.

אסרף: "אני מודה להנהלת העיר ואנשי פיקוד העורף למפקד מחוז המרכז בפיקוד העורף אל"מ שלומי בן יאיר, מפקד הנפה אל"מ (במיל')  אופיר כהן וצוותה ולצוות המאמנים  במנהלת פיקוד העורף  בניהולו של תת אלוף (במיל') דוד סויסה שליווה עם אנשיו במקצועיות רבה את אורגני העירייה,  בתרגיל יעיל ומוצלח במסגרתו רועננו נהלי החירום, ובוצע תרגול של אורגני העירייה השונים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות