n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: ערב הוקרה למתנדבת והפעילה מלכמי מלכה ילאו

רמלה: ערב הוקרה למתנדבת והפעילה מלכמי מלכה ילאו

השבוע התקיים במתנ"ס טבג'ה ברמלה ערב ההוקרה חגיגי ומרגש למתנדבת והפעילה מלכמי מלכה ילאו על פעילות התנדבותית יוצאת דופן במסגרתו קיבלה תעודת הוקרה על פעילותה המסורה

ערב הוקרה למתנדבת 3
צילום: דוברות עיריית רמלה

באולם המלא מפה לפה נכחו ראש העיר, מיכאל וידל, סגנו- אברהם דז'ורייב, חברי מועצת העיר, שלומי פנטה ומשה שטה, ח"כ גדי יברקן, סמנכ"ל רשת המתנ"סים- יגאל כהן, הרב-זוהר גטהון, מנהלת מתנ"ס טבג'ה- גיבטה גרמאי, בני משפחה רבים וקהל נכבד.

מלכמי מלכה עלתה מאתיופיה בשנות השמונים ולמעשה מרגע זה היא בחרה מידי יום להתנדב ולהיות פעילה בכל הקשור להפצת מורשת יהדות אתיופיה. במהלך ה-17 השנים האחרונות מלכה התנדבה במרכז טבג'ה ופעילותה במקום הייתה חלק בלתי נפרד מהאופי של המתנ"ס. הנואמים סיפרו על התרומה המיוחדת של להקים את הגינה הקהילתית, ניהול סדנאות חימר ובעיקר הרצאות ברמלה ומחוצה לה בנושא מורשת יהדות אתיופיה.

בדבריו ציין ראש העיר, כי מלכה היא סמל ודוגמה לפעילות התנדבותית וכי רמלה זכתה באנשים כמו מלכה הפועלים להציג את התרבות והמורשת האתיופית שהם חלק בלתי נפרד מהפסיפס התרבותי של רמלה עיר עולם.

בערב בירכו בין חברי המועצה שלומי פנטה ומשה שטה, חבר הכנסת, גדי יברקן, מנהלי מרכז טב'גה בהווה ובעבר, פעילים ועוד הרבה אחרים שהודו לה על תרומתה הרבה.

בתום האירוע הוענקה לה תעודת הוקרה ובנה הזמר המוכר גיל ילאו הקדיש לה שיר וריגש את הקהל בביצוע.

תודות למנחת הערב, בליינש מקונן ולמי שהפיקו את הערב בראשן מנהלת מתנ"ס טבג'ה- גיבטה גרמאי.

 

ערב הוקרה למתנדבת 1
צילום: דוברות עיריית רמלה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות