n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: נשיא מועדון אליצור מסכם עונה

רמלה: נשיא מועדון אליצור מסכם עונה

נשיא מועדון אליצור רמלה
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

כשבועיים לאחר האליפות המרגשת וה-11 בתולדות המועדון, באליצור נווה דוד רמלה עדיין נרגשים מההישג הגדול והמרשים.

"זו הרגשה שאי אפשר לתאר אותה במילים" כך אמר השבוע, נשיא המועדון, עו"ד מוסא סאבא שמשמש נשיא המועדון בשלוש השנים האחרונות.

"זו הרגשה הכי טובה שיכולה להיות" ממשיך סאבא, יליד רמלה, שעד היום מתגורר בעיר.

הוא נשוי לד"ר בושרה והם הורים לארבעה ילדים.

כיצד אתה מסכם את העונה המיוחדת הזו? "מדובר בעונה מיוחדת, גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה הארצית של כדורסל הנשים ובכלל. העונה הוכיחה אליצור רמלה שלא צריך להספיד אותה מהר. למרות כל הקשיים והבעיות שהיו וחלק מהן לא בשליטה, הוכחנו לכולם שאנחנו כקבוצה מסוגלים להגיע עד הסוף ולזכות באליפות".

עם יד על הלב, האמנת שתזכו באליפות? "חד משמעית. אין ספק שהצוות המקצועי וגם השחקניות תמיד האמינו שאנחנו בסוף נגיע לרגע הנכון בזמן הנכון. אנחנו כהנהלה תמיד שידרנו לצוות המקצועי (המאמנת שירה העליון והעוזרים לימור פלג ואורן לם) ולשחקניות שרמלה מכוונת רק לאליפות ולכן תמיד האמנו בזה".

באיזה שלב במהלך העונה האמנת שתזכו באליפות? "במשחקי הבית העליון, היה את משחק הבית מול רמת השרון בו ניצחנו לאחר הארכה. מפה הרגשתי שיש פה משהו מיוחד, וכן הצלחנו לעמוד ב'מאני טיים' ולנצח משחק צמוד מול יריבה שנאבקה איתנו על הפלייאוף. המשחק הזה העניק לנו הרבה כוח, הרבה אמונה, גם לנו וגם לשחקניות שהוכיחו שלא מפסידים עד שלא מסיימים את המשחק. לראייה לכך, ניצחנו בסדרות חצי גמר והגמר, ניצחנו ממש בשניות הסיום, דבר שמראה על אופי ואמונה".

מילים לסיום. "אני רוצה להודות לראש העיר, מיכאל וידל, שתומך בקבוצה ומלווה אותנו במשחקים. תודה גם למנכ"ל העירייה, רונן עזריה, על כל העזרה והתמיכה.

בפן המקצועי, אני מודה לניסים רון, מנהל אגף ספורט ואירועים".

"חשוב לומר תודה גם לרמי חלפון שעוזר ותומך מניסיונו הרב בכדורסל. גם תודה ליו"ר העמותה, שרית נשר, לחברי הנהלה, יוסי פארג' ורפי שיקר שתורמים מזמנם ומסייעים לקבוצה בכל יום ובכל שעה, וזה דבר לא מובן מאליו. לעו"ד דמיטרי שאהין שעוזר ותומך בקבוצה, לאיש המשק אבי גורן שמלווה הרבה שנים את הקבוצה, למנהלת דורית אהרון שעושה עבודה מדהימה והיא 'אמא' של השחקניות".

סאבא מסכם: "תודה גם למאמנת שירה העליון שאותה אני מאוד מכבד ומעריך והאליפות הזו מגיעה לה. תודה גם לשחקניות שהתעלו ונתנו מאתיים אחוז בסדרות הפלייאוף וכמובן תודה לאוהדים הנאמנים על התמיכה ועל הליווי במשחקים. הם ערך המוסף שלנו בכל משחק, ואני מתנצל אם שכחתי מישהו, אני מאחל לכולם פגרה נעימה ויאללה רמלה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות