n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: נחנך מועדון לקהילת העולים מאמריקה הלטינית בעיר

רמלה: נחנך מועדון לקהילת העולים מאמריקה הלטינית בעיר

השבוע באירוע חגיגי ומרגש נחנך ברחוב הרב מימון מועדון חדש לקהילת העולים הגדולה מאמריקה הלטינית החיה בעיר

מועדון לקהילת אמריקה הלטינית ברמלה
צילום: דוברות עיריית רמלה

ברמלה חיה קהילה גדולה של עולים שעלו ממדינות אמריקה הלטינית בהם: פרו, קולומביה, ארגנטינה ועוד. לאחר תקופה ארוכה בה עלה צורך למועדון ייעודי לקהילה בו יוכלו לפעול ולקיים פעילויות לשמירת המסורת, מקום שיוכלו לשהות בו לסדנאות שונות כמו לימודי ספרדית, מפגש לילדים, פעילויות ספורט, מפגשי גיל הזהב, ערבי כיף, ימי הולדת לילדים ועוד. נחנך המועדון שעתיד עוד לעבור שיפוץ נוסף בתקופה הקרובה.

ראש העיר, מיכאל וידל בירך את הקהילה וציין, כי רמלה עיר עולם, תמשיך לפעול לשימור וחיזוק זהות הקהילות המרכיבות את פסיפס העיר. זוהי זכות גדולה עבורי לחנוך יחד איתכם את המועדון בו העירייה תמשיך להשקיע משאבים.

סגן ראש העיר, אברהם דז'ורייב, מחזיק תיק העלייה ציין כי זוהי רק דוגמה אחת לפעילות המחלקה לקליטה ועלייה. בשנה האחרונה העירייה פועלת ללא לאות לקיום פעילויות רבות עבור כלל הקהילות. לכל קהילה יש סיפור ועלינו לפעול ולאפשר לכל אחת מהן לספר אותו.

במהלך הערב הילדים הציגו תלבושות שונות מקולומביה ומפרו וריקודים מסורתיים, ובהמשך אף לימדו את ראש העיר את המשחק המסורתי "פיניאטה" שבמהלכו מכים בובה מלאה משחקים וסוכריות לילדים.

עוד לקחו חלק, חבר המועצה שלומי פנטה ומנהל מחלקת עלייה וקליטה, אמיר וידר אשר אמון יחד עם צוות על הפעלת המועדון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות