n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: בית הספר הרב תחומי ע"ש יגאל אלון זכה בפרס החינוך הארצי

רמלה: בית הספר הרב תחומי ע"ש יגאל אלון זכה בפרס החינוך הארצי

פרס החינוך הארצי לרב תחומי ע"ש יגאל אלון רמלה. ראש העיר רמלה מיכאל וידל, שקיבל את ההודעה על הזכייה המרגשת: "אני מברך את בית הספר 'הרב תחומי ע"ש יגאל אלון', את הצוות החינוכי, בראשם המנהל ברק פרידמן ואת התלמידים, שזהו בהחלט גם הפרס שלהם, על הזכייה בפרס החינוך הארצי המביאה כבוד גדול הן לבית הספר והן לעיר כולה

פרס חינוך ארצי 2
צילום: באדיבות עיריית רמלה

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, בישרה השבוע ל- 10 רשויות מקומיות ומועצות אזוריות על זכייתן בפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ב. כל אחת מהן תזכה במענק של 100,000 ₪ שיושקעו במערכת החינוך המקומית. השנה לראשונה, תוענק גם תעודת הוקרה לבתי ספר ולגני ילדים מצטיינים ולמנהלות ולמנהלים פורצי דרך.

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון: "הזוכות והזוכים משקפים עשייה חינוכית ייחודית ומתקדמת. הם מביאים לידי ביטוי את הפעילות העשירה ואת המנהיגות החינוכית המרגשת ומעוררת ההשראה של מנהלים ומורים מחוייבים ומסורים. הם מובילים ומגשימים חזון חינוכי מתקדם. אני מברכת את כלל הזוכים ומאחלת להם המשך עשייה פורצת דרך".

ראש העיר רמלה מיכאל וידל, שקיבל את ההודעה על הזכייה המרגשת: "אני מברך את בית הספר 'הרב תחומי ע"ש יגאל אלון', את הצוות החינוכי, בראשם המנהל ברק פרידמן ואת התלמידים, שזהו בהחלט גם הפרס שלהם, על הזכייה בפרס החינוך הארצי המביאה כבוד גדול הן לבית הספר והן לעיר כולה. הישג זה הוא הישג מרשים ומרגש עבור בית הספר, ואחד מאירועי שיא חינוכיים המסכמים השקעה רבת שנים של תנופת עשייה חינוכית מיטבית, חזון חינוכי ברור במסגרת התכנית האסטרטגית ופיתוח וטיפוח מתמיד של מערכת החינוך העירונית. עיריית רמלה שמה את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, עם השקעה חסרת תקדים בתקציב החינוך, הרחבת מגוון גישות החינוך המיושמות בעיר, קידום ערכי מצוינות, אימוץ תכניות חינוכיות חדשניות".

מנהלת מינהל החינוך בעיריית רמלה, נעה בן יוסף: "אני שמחה וגאה על זכיית בית הספר הרב תחומי עמל בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך. זאת, לאחר שקודם לכן הוכרז גם על זכייתו בפרס החינוך המחוזי. ברכות למנהל ברק פרידמן ולכל הצוות החינוכי ועובדי המינהל של בית הספר. שוב הוכחתם שהעשייה החינוכית, ערכית ועקבית שלכם נושאת פירות, אתם אכן ראויים על כך למלוא ההערכה וההוקרה. כבוד גדול לבית הספר, לעיר רמלה בראשות מיכאל וידל ולמינהל החינוך העירוני."

ברק פרידמן, מנהל בית הספר הרב תחומי עמל רמלה: "תודה לכל השותפים – עיריית רמלה, רשת עמל ומשרד החינוך. תודה למפקחת שלנו הגברת דליה ישעיה על המועמדות ועל התמיכה לאורך כל הדרך. תודה להורי בית הספר על שיתוף הפעולה. תודה לכם ילדים אלופים, על הטעימה ממעיין הנעורים. על הזכות להיות חלק ממסע חייכם. ותודה אחרונה לצוות המנצח שלנו, שעושה ימים כלילות להצלחת ילדינו. באמת שאין עליכם! וכמובן לבורא עולם על הזכות לחיות את החיים הללו. תבורכו כולם "

ועדת "פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות" בראשותה של הסמנכ"לית הבכירה ומנהל המנהל הפדגוגי, אינה זלצמן, בחרה ברשויות הזוכות לאור המאמצים האדירים שהם משקיעים בקידום תכניות חינוכית ופעילות חינוכית לטיפוח ערכים חברתיים מעצבי זהות, לקידום מעורבות חברתית בקהילה, לחיזוק החוסן הרגשי ותחושת השייכות, ליצירת רצף חינוכי, לקידום תהליכי למידה ולצבירת הישגים משמעותיים.

הקריטריונים על פיהם נבחרו מוסדות החינוך הזוכים, הם בין היתר קידום תהליכי הוראה-למידה והערכה ופיתוח סביבות למידה המובילים להבנה מעמיקה, לטיפוח כלי חשיבה ולמידה, להישגיות, לחדשנות, ליצירתיות ולמצוינות, מענה לצרכים שונים של התלמידים, הכולל קידום וטיפוח של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים ומניעת נשירה, אקלים של דרך ארץ וכבוד הדדי, חינוך ללקיחת אחריות, לאי-אלימות, למניעת התנהגויות עתירות סיכון, למעורבות בחיי בית-הספר והקהילה, לשמירה על איכות הסביבה, לשמירה על זכויות האדם ולשוויון בין המינים, לסובלנות ולדו-קיום, הנחלת העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל, קידום תרבות ארגונית המעודדת טיפוח עבודת צוות והעצמתה, והתפתחות מקצועית מתמדת של כל אחד מהשותפים לעשייה חינוכית, קשר עם ההורים והקהילה.

בית הספר הרב תחומי עמל, הנו בית חינוך המחנך לערכי כבוד האדם, למיצוי ולמצוינות בתחומים שונים ומגוונים, ולחתירה לקידום כל תלמיד לקראת חיים מלאים ומשמעותיים של מיצוי עצמי ותרומה לחברה. כלל העשייה החינוכית בבית הספר מאמינה כי כל תלמיד יכול למצוא את מקומו במקצוע שהוא אוהב ולהשקיע בלימודים ברצון ובמגמה המתאימה לו.

 

פרס חינוך ארצי
צילום: באדיבות עיריית רמלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות