n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / ראש העיר לוד לרגל יום האישה: בקרוב נשיק בעיר את "טיילת המנהיגות"

ראש העיר לוד לרגל יום האישה: בקרוב נשיק בעיר את "טיילת המנהיגות"

בפוסט שפרסם ראש העיר בדף הפייסבוק שלו ליום האישה הבינלאומי ושהפך במהרה לויראלי: "לרגל יום האישה אני שמח לבשר, כי בקרוב נשיק בלוד את "טיילת המנהיגות"..."כך ננציח ונוקיר את זכרן של נשים מדהימות שאומץ ליבן, עוז רוחן ומנהיגותן, שזורים בסיפור הקמתה של מדינת ישראל"

יום האישה שמח, יאיר רביבו עם רעייתו יקירה
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, פרסם ביום שלישי השבוע בדף הפייסבוק שלו, את ברכתו ליום האישה הבינלאומי, וכך הוא מציין:  "נשות לוד היקרות, לרגל יום האישה הבינלאומי שמצוין היום – 8 במרץ, אני רוצה להודות לכן על תרומתכן האדירה לחברה שלנו, לעיר שלנו, למדינה שלנו" מציין רביבו ומוסיף כי "מדי שנה אנו עדים לעוצמתן וחוכמתן של נשים חזקות ופורצות דרך, לנשים מובילות, מנהיגות ומעוררות השראה שקוצרות הצלחה ברפואה, בהייטק, בכלכלה, בתקשורת, בחינוך וכמעט בכל תחום, נשים שבזכותן אנו במקום טוב יותר, בכל התחומים.

ראש העיר לא שוכח לפרגן לעובדות העירייה ומוסיף: "יום האישה הבינ"ל הוא הזדמנות עבורנו לחגוג את המהפכות שנשים עושות בשלל אירועים המתקיימים בעיר, זה המקום לציין גם את החתירה המתמדת לשוויון ולצמצום הפערים המגדריים, אף שהדרך לכך עוד ארוכה, ולציין בגאווה את הנשים הנפלאות בעירייה הנמצאות בעמדות ניהול בכירות, וחותרות כל אחת בתחומה לעתיד טוב יותר, סוללות דרך לנשים לפרוץ את תקרות הזכוכית ומשלבות בין הקריירה, הבית והמשפחה".

ברכה מיוחדת שולח יאיר רביבו לרעייתו:  "לפני הכל אני שולח חיבוק ענק לאישה של חיי, יקירתי האהובה יקירה, אמא ורעייה לתפארת" ומוסיף:  "ברכות לבביות לכל עובדות העירייה, לחברות פורום הנשים העירוני ולמחזיקת תיק מעמד האישה, חברת המועצה אלוירה קוליחמן, על קידום השיח וחיזוק מעמדן של נשים בלוד ובחברה הישראלית".

את הפוסט שהפך עד מהרה ויראלי, מסיים ראש העיר בבשורה: "לרגל יום האישה אני שמח לבשר, כי בקרוב נשיק בלוד את "טיילת המנהיגות", בצד המזרחי של שד' ירושלים שבו נמצא עץ השקמה של הנרייטה סולד. לכל אורך הטיילת  יוצבו שלטים ודברי הסבר על כל מנהיגה, כמסד לפעילות חינוכית. כך ננציח ונוקיר את זכרן של נשים מדהימות שאומץ ליבן, עוז רוחן ומנהיגותן, שזורים בסיפור הקמתה של מדינת ישראל" וחותם את ברכתו "יום האישה שמח!"

במהלך היום העניק ראש העיר שי שובר של קפה מאפה לכל עובדות העירייה, יחד עם ועד העובדים של העירייה, יועצת ראש העיר למעמד באישה ומנכ"ל העירייה, נוסף לערכה של ללין  שחילק ועד העובדים בראשותו של דני כהן, לכל עובדות העירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות