n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / מעודדים את ההתיישבות בלוד

מעודדים את ההתיישבות בלוד

ראש העיר נפגש עם השרה לענייני התיישבות ציפי חוטבלי. יאיר רביבו: "מטרת הפגישה היא לעודד התיישבות בעיר לוד ולמנוע הגירה שלילית"

השרה עם דרייפוס במפגש תושבים
השרה עם דרייפוס במפגש תושבים
צילום: דוברות העירייה

בפגישה שהתקיימה במשרדי המרכז לחינוך וחברה בלוד בין ראש העיר יאיר רביבו וח"כ ציפי חוטובלי נדונו נושאי ההתיישבות בעיר שנמצאים באחריות משרדה של השרה.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו: שמחתי לארח את חברתי, ח"כ ציפי חוטובלי, שהגיעה לסיור בלוד בעקבות מינויה לשרה לענייני התיישבות. במהלך ביקורה פגשנו את הגרעין התורני המרכז לחינוך וחברה בלוד, המכינה הקדם צבאית הסטודנטים בעיר וחברי ועד מנהל של "מועצת הקבוצות" שבעיר. הצגתי בפניה נושאים הקשורים להתיישבות בלוד שברצוננו לקדם במסגרת תפקידה".

נעם דרייפוס מנהל העמותה לחינוך וחברה בלוד: "יש כיום מאות משפחות מהציונות הדתית שפועלים וגרים ברחבי השכונות הלודאיות הוותיקות – בגבעת הזיתים, ברמט, ברמת אשכול ובעוד שכונות. יש בקהילות אלו דבק אידיאולוגי וחברתי שיוצר מתוכו קהילה פועלת ומשמעותית. כמו כן, פועלים ברחבי העיר 4 כפרי סטודנטים של בני-עקיבא המונים 150 סטודנטים ומתנדבים בשלל המשימות העירוניות. ברמת אשכול הפעילות הקהילתית והעשייה החברתית הענפה ביותר.

"משפחות הקהילה האתיופית הם חלק אינטגרלי מהקהילה בשכונה והם מלמדים אותנו רבות על התרבות והמסורת האתיופית, גם עם המשפחות הערביות בשכונה מתקיים שיתוף פעולה סביב פיתוח המרחבים הציבוריים ולמרות הבניינים הכי חשוב זה ללמוד כל הזמן מכל שכן.

"התקצוב של הגרעינים הוא קואליציוני והשאיפה היא להפוך אותה ללא קואליציוני וממוסד על מנת שנמשיך ונגדל בעשייה.

עומר צור, מנהל תחום גרעינים משימתיים: "תומכים בפעילות ויוזמות חברתיות. התכנית היא לבנות להם עצמאות כלכלית שלא יבנו רק על התמיכה הממשלתית אלא גם רווחית".

ראש העיר סיכם ואמר כי נמשיך לפעול למען פעילות הגרעינים והסטודנטים בעיר על מנת למנוע הגירה שלילית ולעודד המשך התיישבות בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות