n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: "תושבי העיר רוצים לחיות בשקט"

לוד: "תושבי העיר רוצים לחיות בשקט"

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו השתתף השבוע בפאנל חשוב ומיוחד בנושא "רב תרבותיות בעיר מעורבת" שנערך בתיכון עתיד למנהיגות מדעית וקהילתית בלוד

להרבות בדיאלוג ולהגביר את ההסברה, רביבו בפאנל
רביבו בפאנל. צילום: דוברות עיריית לוד

הכנס נערך בהשתתפות איש התקשורת והפרשן של חדשות 12 – עמית סגל, מחמ"ד משרד החינוך – הרב גד ברטוב, מפקח מנהל חברה ונוער – עלאא' עומר, ומפקחת יועצות במשרד החינוך – סדיקה נפאר.

המסר המרכזי אותו ציין ראש העיר, הוא שתושבי לוד רוצים לחיות בשקט, ולא לככב בתקשורת בהקשרים של הפרות סדר חלילה, במלאת שנה לאירועים הקשים שהיו במאי 2021.

בנאומו אמר רביבו כי "רצה הגורל והפגיש אותנו השנה עם חגים ומועדים מקבילים בלוח השנה היהודי ובלוח השנה המוסלמי – רמדאן ופסח, עיד אל פיטר ויום הזיכרון לחללי מערכות ישראל".

בפאנל הוא קרא לכל התושבים, יהודים וערבים, לכבד האחד את המסורת של השני, לגלות אחריות וסובלנות, ולהבין כי מנהגי החג של האחד אינם התרסה או פרובוקציה מכוונת כלפי האחר.

"ככל שאנו רוצים בלוד ליצור מרחב רב-תרבותי שרואה את המחבר, את הצמיחה ואת העתיד המשותף, אז המסלול הזה עובר בבתי הספר ואף בגני הילדים, ואני שמח שהשתתפו בכנס מנהלי ומנהלות בתי הספר, אנשי חינוך, הנהגת ההורים ותלמידים", אמר רביבו.

עוד הוסיף, כי "עלינו להגביר את ההסברה בקרב כל השותפים, להרבות בדיאלוג ישיר ומשותף בין תושבים אך בעיקר בין תלמידים ובני נוער מכל הגילים, להעמיק את ההיכרות והמסורת של כל דת, לקדם את ההבנה, הכבוד והסובלנות הבין-תרבותי ולייצר חברה עירונית המודעת לשונות הרבה שבתוכה אך יכולה לייצר הידברות ישירה.

ראש העיר מסר את תודתו לגאולה סתי – מנהלת תיכון עתיד למנהיגות מדעית וקהילתית בלוד על אירוח הכנס, לדני פסלר – מנכ"ל רשת עתיד שהנחה את הפאנל במקצועיות רבה, לממלא מקומו יוסי הרוש – מחזיק תיק החינוך, ליו"ר ועד ההורים – עו"ד אבי סרוסי ולמפקחת הכוללת גילה חראזי על השתתפותם, ולמנהל אגף החינוך שלום עזרן ולעובדי האגף על הארגון.

 

כנס רב תרבותיות
בקהל מנהלי ומנהלות בתי הספר, אנשי חינוך, הנהגת ההורים ותלמידים. צילום: דוברות עיריית לוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות