n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: שבחים והערכה מראש העיר ליחידת האופנועים

לוד: שבחים והערכה מראש העיר ליחידת האופנועים

יחידת האופנוענים של השיטור העירוני בלוד נמצאת כבר בכל מקום, בכל מצב ובכל שעה
צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

לאור כך שעיריית אשקלון הודיעה השבוע כי לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל והחשש מפיגועי טרור בעיר – היא מקימה יחידת אופנועים עם יוצאי יחידות קרביות חמושים בנשק, שיגנו על התושבים בשעת הצורך. פרסם ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו הודעה בדף הפייסבוק האישי שלו, בה ציין, כי "יחידת האופנוענים של השיטור העירוני בלוד נמצאת כבר בכל מקום, בכל מצב ובכל שעה ועבור כך משפחה ממוצעת בעיר משלמת כ-40 ש"ח בחודש בגין אגרת בטחון".

רביבו שיתף כי "כמי שמלווה את השיטור העירוני מיומו הראשון לפני 11 שנה, כיחידה הראשונה בארץ, אני מלא הערכה על פועלם המסור ועל הסיוע המקצועי למשטרת לוד". 

ממלא-מקום ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון – יוסי הרוש הוסיף: "ההשקעה סביב יחידת האופנועים כמו שאר הפרויקטים שהעירייה מבצעת למען ביטחון תושביה – כדוגמת מיפוי רחבי העיר במצלמות אבטחה איכותיות וחדישות, הן בסדר גודל רחב, מאחר ואנו רוצים להבטיח את השקט והשלווה של התושבים בלוד".

אלי דיין – מנהל אגף הביטחון בעיריית לוד ציין כי "יחידת האופנועים פועלת סביב השעון, מונעת פשיעה והפרת הסדר והחוק ומחזקת את תחושת הביטחון בכל רחבי העיר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות