n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: קהילת "אוהבים את נחל גזר" צוברים תאוצה – זהו זה!

לוד: קהילת "אוהבים את נחל גזר" צוברים תאוצה – זהו זה!

קהילת "אוהבים את נחל גזר" בלוד מתחילה לצבור תנופה גם בתקשורת הארצית

חברי הקבוצה בפעילות טבע לאורך נחל גזר (2)
צילום: באדיבות העירייה

במערכון בתכנית "זהו זה" הישראלית, יהושע שמש  (אבי קושניר) "מתעצבן" שקבוצת פייסבוק בשם "אוהבים את נחל גזר" לא נותנים לו להצטרף לקהילה – בהומור כמובן. 

זהו זה - אבי קושניר מתלונן שלא מקבלים אותו לקבוצת אוהבים את נחל גזר
אבי קושניר מתלונן שלא מקבלים אותו לקבוצת אוהבים את נחל גזר. מתוך תוכנית זהו זה

"אנו שמחים מאוד לבשר לתושבי לוד שאנחנו לא חוסמים אף אחד מלהצטרף לקהילה שלנו או לקבוצת הפייסבוק!", מסרו האחראים. "קהילת "אוהבים את נחל גזר" היא קבוצה שנוצרה בתמיכת עיריית לוד, רשות הניקוז, ובליווי החברה להגנת הטבע, כאשר א/נשי הקהילה נפגשים פעמיים בחודש במקטעים שונים של נחל גזר בשכונת גני איילון". 

במפגשים מעלים רעיונות לשיתופי פעולה עם גופים שונים, מוצאים פתרונות יצירתיים למפגעים בנחל וסביבתו ומקבלים הכשרה בנושאי טבע, סביבה, אקולוגיה, צפרות וכדומה, דרך סיורים מרתקים בנחל.

במהלך החודש האחרון הקהילה נפגשה בנחל ל"ספארי לילה". הורים וילדים יחד נהנו מחוויה להכיר את בעלי החיים שיוצאים לקראת הערב לבלות בנחל. "פתחנו את הסיור עם תצפית על זוג בזים שמתגוררים בשכונת גני איילון והמשכנו לבקר את המינים השונים לאורך הנחל. למדנו על זיקיות ואיך שהם מסתתרות בעלי העצים והצלחנו לראות עטלפים מתעוררים ויוצאים למסלול הלילה שלהם", נמסר מהמארגנים.

במפגשים הבאים של הפרויקט, ילמדו ויצפו על הציפורים שנהנים לבקר בנחל והמשתתפים אף יחלו לקדם צעדים לתכנן את הפרויקט הקהילתי ולהעלות מודעות בעיר לנחל וחשיבתו לטבע, לתושבים ולעולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות