n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: עלייה דרמטית במספר הנדבקים בקורונה. בעיר החלו באכיפה מוגברת

לוד: עלייה דרמטית במספר הנדבקים בקורונה. בעיר החלו באכיפה מוגברת

נכון להיום מספר החולים המאומתים שנמצאו נשאים של נגיף הקורונה עומד על 87, עליה של 68 חולים בשבוע האחרון. הפיקוח העירוני והשיטור העירוני החלו באכיפה מוגברת

הפיקוח והשיטור העירוני בצעדי הסברה ואכיפה בלוד
הפיקוח והשיטור העירוני בצעדי הסברה ואכיפה בלוד

על רקע העלייה הדרמטית בתחלואה בנגיף הקורונה בלוד, כינס הבוקר מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, ישיבת חירום בהשתתפות הצוות הבכיר בעירייה, כדי לגבש שורה של צעדים, כולל הסברה מקיפה ואכיפה מחמירה.

מנכ"ל העירייה הנחה להגביר את האכיפה ולרשום דוחות קנס לכל מי שלא יימצא במרחב הציבורי ללא מסכה על פניו, וללא כל התראה. נכון ליום שלישי השבוע, מספר החולים המאומתים שנמצאו נשאים של נגיף הקורונה, עומד על 87, מרביתם בחברה הערבית, עליה של 68 חולים בשבוע האחרון בלבד.

מנכ"ל העירייה הנחה להגביר את האכיפה ולרשום דוחות קנס לכל מי שלא יימצא במרחב הציבורי ללא מסכה על פניו, וללא כל התראה.

בתוך כך פונה עיריית לוד לתושבים לגלות אחריות ולשמור על כללי הריחוק החברתי ושמירה על מרחק של 2 מטרים, להקפיד על חובת עטיית מסיכות פה ואף, גם בחוג המשפחתי, ולשמור על כללי ההגיינה.

"שימו לב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות: חובה לעטות מסיכת פה ואף בכל יציאה מהבית ויש לעטות אותה כך שתהיה צמודה לפה ולאף. יש לשטוף ידיים לאחר נגיעה במסיכה" כפי שפורסם בהודעת העירייה.

בעיריית לוד מדגישים כי פקחי העירייה והשיטור העירוני מבצעים פעילות אכיפה מוגברת והטלת קנסות כנגד כל מי שלא יקפיד על כללים אלה במרחב הציבורי, ללא כל התראה. "בואו נעצור את שרשרת ההדבקה. אנו קוראים לתושבים להישמע להנחיות, לנהוג באיפוק ובאחריות ולסייע במאמץ המשותף לבלום את התפשטות הנגיף".

בתקופה האחרונה חילקו שוטרי תחנת לוד והשיטור העירוני 1,170 דו"חות 'קורונה' לתושבי העיר שלא שמרו על הנחיות משרד הבריאות וממשלת ישראל ולא עטו מסכות על האף והפה בעת שהותם במרחב הציבורי ומקומות התקהלות הומי אדם, כפי ההנחיות.  הקנסות הכספיים ניתנו גם להורים שילידיהם מעל גיל 7 לא חבשו מסיכה כחוק.

בתוך כך נמסר כי עובדת אגף הרווחה בעיריית לוד נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. מהעירייה נמסר כי על פי חקירה אפידמיולוגית, 7 עובדים נדרשו להיכנס לבידוד, וכי פעילות האגף ממשיכה כסדרה. עוד נמסר כי עדיין לא ידוע מהיכן נדבקה העובדת, וכי העירייה עוקבת מקרוב אחר כל התפתחות בנושא.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "עברנו 3 חודשים קשים בהן המשק הישראלי נפגע באופן מטלטל לאחר שוירוס ה'קורונה' התפשט בארץ. אחוז האבטלה גבוה באופן שלא היה מאז קום המדינה. אנשים רבים ללא פרנסה לכלכלת הבית ועסקים רבים פושטים רגל או בכיוון הזה לצערנו. ממשלת ישראל עושה כל מאמץ בכדי להחזיר את המשק לקדמותו, פותחים את העסקים, התחבורה, התרבות, וחובתנו אנו, האזרחים, להישמע להוראות ולשמור על הבריאות, בכדי שנוכל לחזור לשגרה מלאה וכלכלה טובה. חשוב רק לזכור שנגיף הקורונה עדיין כאן – זאת האחריות של כולנו למנוע התפרצות מחודשת!".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

תפריט נגישות