n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: סניף הדואר בגני אביב ישוב לפעול ולתת שירות

לוד: סניף הדואר בגני אביב ישוב לפעול ולתת שירות

במאמץ ראש העיר לוד וחברת המועצה אלוירה קוליחמן דואר ישראל יחזור להעניק שירות בשכונת גני אביב

דואר ישראל
אילוסטרציה. באדיבות עיריית לוד

תושבי שכונת גני אביב בלוד שמחו לקבל השבוע את הבשורה על הודעת חברת 'דואר ישראל' שהוציאה מכרז להפעלת סוכנות בשכונה ותחזור בקרוב לפעול ולהעניק שירות לאלפי התושבים, לאחר שהסניף היחיד נסגר לפני כמה חודשים והציבור נשאר ללא מענה זמין ונצרך לכתת רגליו למרכז העיר.

ההודעה של דואר ישראל הגיעה לאור התערבות אישית של ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו וחברת המועצה ותושבת השכונה – אלוירה קוליחמן, שמיד עם סגירת הסניף בגני אביב, האזינו למצוקת התושבים ועמדו על זכותם לקבל שירותי דואר איכותיים ויעילים.

ראש העיר שוחח עם יו"ר חברת הדואר מישאל וקנין, והנחה את מנכ"ל העירייה  אהרון אטיאס, למצוא פתרון מהיר, במסגרת שיתוף הפעולה של דואר ישראל ועיריית לוד, לרבות איתור זכיין ומבנה חלופי רחב אשר יעניק שירות יעיל ואיכותי לתושבי השכונה, וכן אשנבי חלוקה בבתי עסק קיימים בשכונה, למסירת חבילות. במקביל פעלה גם חברת המועצה קוליחמן ושוחחה עם שר האוצר אביגדור ליברמן, אנשי משרד האוצר, והנהלת דואר ישראל, למציאת פתרון.

כאמור, השבוע הודיעה חברת דואר ישראל כי שכונת גני אביב נכללה במכרז להפעלה חוזרת של סניף הדואר. "הסניף יופעל במתכונת החדשה ויהיה חלק מאחד מבתי העסק בשכונה. כל מי שרואה את עצמו עומד בתנאי הסף מוזמן להגיש מועמדות למכרז", אמרה קוליחמן. "נעשה כל מאמץ וכל שביכולתנו, כדי להחזיר את שירותי הדואר כמה שיותר מהר", סיכם רביבו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות