n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: מיתוג חדש וחדשני שלא היה כמותו בשום עיר בישראל

לוד: מיתוג חדש וחדשני שלא היה כמותו בשום עיר בישראל

נחשף המיתוג החדש בכנס יזמי וחברות הנדל"ן הגדולות בישראל * ראש העיר יאיר רביבו: "לוד היא העיר הצומחת והמתפתחת ביותר במרכז הארץ"

בלוד מטפחים ילדים ומפתחים קריירה. מתוך המיתוג החדש שהוצג ליזמים
צילום: עיריית לווד

חברות בניה ופיתוח מובילות, עשרות יזמים ובכירי ענף הבנייה בישראל המשקיעים בעיר בפרויקטים השונים, התארחו היום בלשכת ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, בהזמנתו, ונחשפו למיתוג החדש שמובילה העיר לוד – "עיר תומכת קריירה".

עשרות יזמים ובכירי ענף הבנייה בישראל בכנס בלשכת ראש העיר יאיר רביבו
צילום: עיריית לוד

המיתוג החדש הוצג עם כלל המודל, עבור כל זוג צעיר בישראל המעוניין לנהל חיי משפחה איכותיים, בשכונות חדשות ומפוארות, עם מוסדות חינוך טובים ומקצועיים, לצד ניהול הקריירה האישית של אב ואם המשפחה. 

מאחורי המיתוג החדש עומד רעיון חדשני שלא היה כמותו בשום עיר בישראל. "עיר תומכת קריירה", עיר שמאפשרת לטפח את הילדים, בצד פיתוח הקריירה של ההורים. האסטרטגיה פונה למשפחות צעירות, בהן לשני בני הזוג קריירות תובעניות הדורשות שעות עבודה רבות כדוגמת היי-טק, עריכת-דין, רפואה וכד'.

האתגר שהוצג, איך לתכנן עיר שתאפשר לתושביה לפתח קריירה בצד טיפוח הילדים, במטרה לייצר רצף פעילות איכותי לילדים אחרי שעות הלימודים, מגיל מעון ועד סוף כיתה ו', בלי פשרות ועם יתרונות פדגוגיים איכותיים הכוללים פעילות של חוגים, העשרה, הכנת שיעורים מפוקחת ואפילו הזנה.

המערך המתוכנן לפעול החל משנת 2025, צפוי לתת לילדים ולהורים מענה איכותי עד השעה 18:00 על-פי הצורך של ההורים. גם התכנון הפיסי של העיר מותאם להבטחה. מרבית הפעילויות יתקיימו בתוך השכונות עצמן, במוסדות חינוך טובים ומקצועיים, פורמאליים ובלתי פורמאליים הנמצאים במרחקי הליכה קצרים, בשבילים בטוחים ובמבנים חדשים שערוכים לקיים את הפעילויות על-פי חתכי הגילאים. השירות הייחודי מתוכנן לפעול לאורך כל השנה גם בימי החופש בכלל זה בחופש הגדול ובימי שביתות, כשהעלות להורים תהיה פחותה מהעלויות האלטרנטיביות של מטפלת, בייבי סיטר וכד'.

את המפגש הובילו ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו, מנכ"ל חברה כלכלית לוד – עשהאל גדות, מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, וממתג הערים – אילן שיר, שהציגו את המהפך והמיתוג החדש למשתתפים, ואף ביקשו מהם להיות חלק ושותפים למשיכת אלפי משפחות צעירות ואיכותיות לפרויקטים החדשים שהם בונים ברחבי העיר. 

היזמים, בהם כאלה שכבר בונים בעיר ואחרים המתוכננים לבנות בלוד בשנים הקרובות, אלפי יחידות דיור – למכירה ולהשכרה לתווך ארוך, שיבחו את המיתוג והמהלך של עיריית לוד וחברה כלכלית לוד והביעו את שביעות רצונם מהחשיבה המשותפת למען הצלחתם והצלחת העיר לוד.

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו: "אני מודה לכל אחד ואחת מהיזמים וחברות הנדל"ן המובילות בישראל, על שהגיעו לכנס ועל הנכונות להשקיע למען הצלחתה של העיר לוד – העיר הצומחת והמתפתחת ביותר במרכז הארץ שבמהרה תהפוך להיות מרכז המגורים, התעסוקה והמסחר של מדינת ישראל. אנו מקימים עבור יזמי וחברות הנדל"ן תשתיות רחבות ומקיפות בכל הפרמטרים, ומקדמים מיתוג חדש, בכדי שתוכלו לשווק בהצלחה את הדירות החדשות שאתם בונים בעירנו. ההשקעה שלנו כיום ופיתוח השכונות החדשות לצד התחדשות עירונית מואצת – היא הרווח שלכם ושל העיר ותושביה בעתיד הקרוב".

עשהאל גדות, מנכ"ל כלכלית לוד, ציין: "כנס היזמים שערכנו היום בראשות ראש העיר יאיר רביבו מראה את חוזקה של העיר והאמונה של היזמים וחברות הבנייה הגדולות במשק בהנהגת העיר והצמיחה הצפויה של העיר לוד בשנים הקרובות. בכנס היום השתתפו כלל יזמי הנדל"ן המושקעים בעיר, בונים את השכונות החדשות, התחדשות עירונית ופרויקטים נוספים של שטחי מסחר, תעשייה, תעסוקה ותשתיות. סיכמנו יחד עם היזמים שנשיק בקרוב קמפיין משותף להציג את חוזקה של העיר ומשיכת המגזר העסקי, הפרטי ותושבים המעוניינים לגור בעיר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות