n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: גם בלוד חגגו את יום ירושלים

לוד: גם בלוד חגגו את יום ירושלים

אלפים צעדו ברחובות העיר לוד עם דגלי ישראל בצעדת ענק לרגל יום ירושלים

ראש העיר יאיר רביבו מונף על כתפיים, עם כל הלב והאהבה לירושלים

לרגל יום ירושלים התקיימה צעדת ענק בעיר לוד, בהשתתפות כ-5,000 בני נוער מלוד ומכל רחבי הארץ – חילונים ודתיים יחדיו, שהגיעו לחזק את צביונה של העיר, ובמשך כשעה פיזזו עם דגלי ישראל ברחובה של לוד, כאשר הכבישים והצירים הראשיים נסגרו לתנועה בכדי להעניק לצעדה לנוע בבטחה. 

בצעדה השתתפו ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו , מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, סגני ראש העיר – יוסי הרוש וגיל חדד, חברי מועצת העיר – עמיחי לגנפלד ועמרי סער ועוד. 

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, אישר את ההיערכות המבצעית והסדרי התנועה במסגרתה מאות שוטרי תחנת לוד, לוחמי מג"ב ויס"מ, ניהלו את הסדרי התנועה המיוחדים לאבטחת באי האירוע ושמירה על הסדר הציבורי. ביטון הדגיש כי ההיערכות המבצעית המוגברת – תכליתה אבטחת באי התהלוכה ואף הנחה כי כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי יטופל מיד ובמלוא העוצמה, תוך הפעלת כלל האמצעים, הסמכויות והיחידות המיוחדות הפרוסות בשטח. 

יאיר רביבו הודה למשטרת ישראל ולגורמי הביטחון על אבטחת הצועדים ואמר כי הוא שמח שהצעדה עברה בשקט ובסדר מופתי, ללא כל תקריות מיותרות.

רביבו ציין ואמר: " לוד המשנה לירושלים, חוגגת היום עם כל הלב והאהבה לירושלים! זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. במלאת 55 שנה לאיחודה של ירושלים, בירת ישראל, נעלה את ירושלים על ראש שמחתנו, ביום המסמל את מרכזיותה בחיי עם ישראל אשר שב לארצו, הקים את מדינתו והכריז על ירושלים כבירתו הנצחית, ואת הקשר ההיסטורי המיוחד של העם היהודי לירושלים לאורך כל הדורות. ביום מיוחד זה, כל העם והמדינה חוגגים ומאוחדים סביב ירושלים. שמחו את ירושלים וגילו בה כל אוהביה. יום ירושלים שמח!".

 

אלפי הצועדים בריקוד דגלים ברחבי העיר
אלפי הצועדים בריקוד דגלים ברחבי העיר. צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות